Reklamacije

Neskladnost blaga (reklamacija)

Naš cilj je zagotoviti visoko kakovost izdelkov in zadovoljstvo kupcev, zato v primeru neskladnosti blaga omogočamo uveljavljanje reklamacij v skladu z veljavno zakonodajo. Spodaj so opredeljeni pogoji in postopki za reševanje reklamacij ter pravice kupcev.

Pravila za reševanje reklamacij zaradi neskladnosti blaga

V primeru zahtevka za reševanje neskladnosti blaga v roku 30 dni od nakupa lahko kupec izbira med vračilom kupnine ali izdajo dobropisa ter zamenjave blaga (če je le ta še vedno na voljo v trgovini).

V kolikor je od nakupa blaga minilo več kot 30 dni in je zahtevek za neskladnost blaga rešen v korist kupca, lahko le ta prejme brezplačno popravilo blaga ali zamenjavo blaga. V kolikor menjava blaga ali popravilo blaga ni mogoče, se kupcu povrne kupnina.

Postopek reševanja neskladnosti blaga

Kupec mora predložiti dokazilo o nakupu, račun ali drug ustrezen dokument s katerim dokazuje datum nakupa. Na prodajnem mestu kupec izpolni reklamacijski zapisnik, ki ga skupaj z dokazilom o nakupu posredujemo dobavitelju oziroma proizvajalcu blaga, kateri je pristojen za reševanje reklamacije. Blago mora biti vrnjeno v stanju, ki omogoča oceno reklamacije. Vse reklamacije se obravnavajo v najkrajšem možnem času.

Zavrnitev reklamacije zaradi neskladnosti blaga

Pridržujemo si pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če je neuporabnost kupljenega blaga posledica nepravilnega ravnanja kupca,
  • če je kupec blago že uporabljal in/ali pral v neskladju z navodili na všiti etiketi blaga.