Podpora kupcem
Sledenje naročilom
Ko ponudnik naročilo odpremi, ga prevzame dostavna služba GLS ali Pošta Slovenije, ki vam na vaš elektronski naslov oz. mobilno številko posreduje vse potrebne informacije o dostavi. V kolikor želite slediti naročilu, lahko to storite preko naslova https://gls-group.eu/SI/sl/sledenje-posiljki. Pri Pošti Slovenije trenutno sledenje ni možno. V primeru, da naročenega blaga ne prejmete, prav tako pa tudi ne dobite informacije dostavne službe, se lahko obrnete na enega od naših kontaktov.
Oblike plačil
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– ob povzetju
– po predračunu na TRR
– s kreditnimi karticami (Mastercard, Maestro, Visa, Diners)
Vse potrebne podatke boste prav tako prejeli po elektronski pošti.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletno mesto, na katerem se trenutno nahajate, ima nameščen varnostni SSL certifikat, ki skrbi za šifriranje podatkov med stranjo in obiskovalci ter omogoča varen prenos podatkov. Vsi vaši osebni podatki, ki jih vnesete na tej strani, se ob prenosu šifrirajo in so v primeru nepooblaščenega dostopa neberljivi.
Dostava in strošek dostave
Naročene izdelke pripravimo in odpremimo praviloma v dveh, najkasneje pa v osmih delovnih dneh. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Za osebni prevzem v trgovini vas bomo po elektronski pošti obvestili, ko bo blago pripravljeno za prevzem.
V Sloveniji je čas dostave za večino pošiljk en delovni dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti …), podaljša.
Dostava naročenega blaga, kupljenega v spletni trgovini, je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in GLS. Kupec krije poštnino v primeru nakupa nižjega od 70 €. Strošek dostave ob nakupu do 70 € je 3,50 € in se izpiše ob zaključku vašega naročila ter je zaveden na računu, ki ga prejmete skupaj z naročenimi izdelki. Pri nakupu nad 70 € so stroški pošiljanja brezplačni.
V primeru, da vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam dostavna služba v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu in načinu, kako ga prevzamete. Če plačate po povzetju, vam izbrana dostavna služba za plačilo s kartico praviloma ne zaračuna provizije. Morebitno provizijo dostavni službi pri plačilu s kartico plača kupec, ne glede na višino nakupa.
Vračila in reklamacije
Kupec (potrošnik po določilih Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga prodajalcu pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Na spodnji povezavi se nahaja obrazec za vračilo blaga v roku 14 dni. Prosimo, da obrazec dosledno preberete, čitljivo izpolnite in ne pozabite na podpis. Obrazec za vračilo blaga velja samo za nakupe, opravljene v spletni trgovini.
Ob vračilu izdelkov morate prodajalcu (NAMA IN d.o.o. Ljubljana) priložiti obrazec za vračilo blaga in kopijo računa.
Naslov za vračilo izdelkov:
NAMA IN d.o.o. Ljubljana, za SPLETNO TRGOVINO
Tomšičeva ulica 2
1000 Ljubljana
Menjava izdelkov, kupljenih v spletni trgovini www.nama.si, v fizični trgovini Nama ni možna.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primeru, ko s potrošnikom spora ni mogoče drugače rešiti, ima le-ta pravico do postopka izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Nama IN d.o.o. Ljubljana podpira vse izvajalce iz registra. Podrobnejše informacije o pričetku omenjenega postopka najdete na povezavi reševanje potrošniških sporov.