Znamka s.Oliver bo oblekla ekipo slovenske hiše v projektu »Slovenska hiša 2024«

Podjetje s.Oliver SLO je pridobilo uradni naziv dobavitelja Slovenske hiše v Parizu in bo zagotovilo oblačila za celotno ekipo slovenskih predstavnikov v Slovenski hiši v Parizu.

Letošnje leto je zaznamovano s športom, česar se pri podjetju s.Oliver prav dobro zavedajo. Po uspešno izpeljani kampanji z nogometno reprezentanco Slovenije, se sedaj selijo v Pariz, v Slovensko hišo. Šport združuje, šport so čustva, ki jih ne moremo prezreti. Slovenska hiša v Parizu je tisto stično mesto, kjer se dnevno srečujejo naši športniki, gospodarstveniki, politiki in predvsem ljubitelji športa. Priložnost, ki so jo pri podjetju s.Oliver prepoznali pri sklenitvi dogovora, je bila predvsem v tem, da ekipi Slovenske hiše s svojimi oblačili nudijo udobje, kvaliteto in modni videz, ki se za Pariz, ne samo kot olimpijsko prestolnico, ampak tudi kot modno prestolnico, spodobi. Članom ekipe, ki šteje 11 oseb, so ponudili tako poslovno elegantna, kakor tudi casual oblačila. Seveda pa so projekt obogatili z manjšo kampanjo, v kateri sta kot glavna akterja nastopala dva člana ekipe, bolj znana kot bivša olimpijca. In sicer Urška Žolnir Jugovar, olimpijska zmagovalka iz Londona in najboljša slovenska športnica leta 2012, ter Peter Dokl, slovenski biatlonec, ki je na zimskih olimpijskih igrah v Vancouvru 2010 osvojil 17. mesto v štafeti 4 x 7,5km. Posneli so fotografije ter kratke videe, ki se bodo predvajali v Parizu v Slovenski hiši. Urška in Peter nosita oblačila s.Oliver Black Label. Prav tako pa so z glavnima akterjema opravili kratek intervju, da ju bolje spoznamo še z druge, nešportne strani.

Vsem našim športnikom, kakor tudi ekipi Slovenske hiše, želi s.Oliver nepozabna doživetja v Parizu.

Urška Žolnir Jugovar

Še pred kratkim vrhunska športnica, danes pa?
Od mojega zadnjega nastopa je že 10 let. V prvi vrsti sem mami hčeri Noli, še vedno pa delujem v judu kot športna direktorica Evropske judo unije.

Kaj vas je naučil šport?
Predvsem mi je dal vztrajnost, nepopuščanje in fokus. Izzivov se ne ustrašim in jih z veseljem sprejmem. Besede “ne morem” ni v mojem besednjaku, kar sem naučila že tudi svojega moža in to prenašam tudi na hčer. Sem mnenja, da se vse da, če je le želja in volja.

Kakšen pa je vaš odnos do mode in oblačil? V čem se bolje počutite: v kimonu ali v modnih oblačilih?
V veliko veselje mi je obleči lepa oblačila. Počutim se dobro in samozavestno. Pa vendar, ko dam nase oblačilo za judo – judogi, imam občutek, da je to del mene in vedno bo. To sem jaz.

Ali je kakšna povezava med dobrim športnim uspehom in dobrim oblačilom?
Bom rekla že oguljeno frazo, ampak verjamem vanjo, da obleka naredi človeka, dober rezultat pa ti omogoči prepoznavnost in zadoščenje za ves trud, ki si ga vložil vanj.

Kako je bilo sodelovati v vlogi manekenke za znamko s.Oliver?
Bila je simpatična izkušnja. Z veseljem sem dala nase oblačila s.Oliver Black Label, saj se vidi in občuti kvaliteto v oblačilu. Ekipa je bila fenomenalna in imam zanjo same pohvale. Res lepa in pozitivna izkušnja.

Peter Dokl

Še pred kratkim vrhunski športnik, danes pa?
Predvsem oče in mož, hkrati pa delavec v športu. V obeh vlogah se počutim odlično in dnevno uporabljam izkušnje, ki sem jih pridobil tekom dolge športne kariere.

Kaj vas je naučil šport?
Mislim, da je najpomembnejši izmed naukov, ki mi jih je dal šport ta, da se po neuspehu pobereš in poskusiš znova. Verjamem, da je ravno to, poleg delovnih navad in socialne mreže, največ, kar sem odnesel iz moje športne poti.

Kakšen pa je vaš odnos do mode in oblačil? V čem se bolje počutite: v smučarskem dresu, s puško na rami ali v modnih oblačilih?
Tekom športne kariere sem se zagotovo bolje počutil v športni opremi, saj je bilo za kaj drugega bore malo časa. Sedaj imam, predvsem zaradi boljše polovice, kar polno omaro, priznam pa, da sem zagovornik bolj umirjenih in vsakdanje uporabnih oblačil.

Ali je kakšna povezava med dobrim športnim uspehom in dobrim oblačilom?
Če govorimo o modi in se distanciramo od športne opreme in dresov, vidim povezavo predvsem v tem, da dobra oblačila in izgled športnikom vlijejo prepotrebne dodatne samozavesti. Izgled je pomemben, najsi bodi ob predstavitvi ekipe ali pa ob morebitnem praznovanju športnih dosežkov.

Kako je bilo sodelovati v vlogi manekena za znamko s.Oliver?
Nekaj novega in razburljivega. Prvič sem bil del tako sofisticirane ekipe na tem področju in delo je bilo zares na visoki ravni. Zagotovo pa se je poseben izziv vživeti v tako vlogo, saj je za nas, (bivše) športnike, precej nevsakdanja.


Naslovna fotografija: s.Oliver
Lektorirala: Melanija K. Matoh

V kolikor izdelkov ni na voljo v spletni trgovini, nas obiščite v veleblagovnici Nama ali nam pišite na spletna.prodaja@nama.si in potrudili se bomo ustreči vašim željam.

Aktualno

Pregled zasebnosti

Spletna stran www.nama.si uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje med brskanjem po spletni strani. Od tega se piškotki, ki so obvezni, shranijo v vaš brskalnik, saj so nujni za pravilno delovanje osnovnih funkcij spletne strani. Uporabljamo tudi analitične piškotke, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate spletno stran. Ti piškotki se bodo v vaš brskalnik shranili samo z vašim soglasjem. Na voljo pa imate tudi možnost, da onemogočite te piškotke. Zavrnitev nekaterih od teh piškotkov lahko vpliva na vašo izkušnjo brskanja.