Pogosta vprašanja

V kakšnem primeru je dostava brezplačna?

Dostava v Sloveniji je brezplačna ob nakupu nad 70 €.

Želel sem dostavo preko Pošte Slovenije, dostavili pa so mi iz GLS?

V meniju je možnost izbire dostavne službe, cena za dostavo je v obeh primerih enaka, in sicer 3,50 €. Ena dostavna služba je že označena kot izbor, zato morate izbrati tisto, ki jo želite. V kolikor želite izrecno opomniti na karkoli glede načina dostave oz. česa podobnega, imate to možnost na drugem koraku postopka nakupa (NAČIN PLAČILA) pod opcijo Dodatno sporočilo.

Ob plačilu po povzetju mi je dostavna služba zaračunala provizijo za plačilo s kartico.

Pri plačilu po povzetju imate možnost plačila z gotovino ali kartico. GLS in Pošta Slovenije vam ne bosta zaračunala provizije ob plačilu s kartico. Nama d. d. Ljubljana krije stroške dostave nad 70 €, ne pa tudi stroškov plačilnega prometa.

Na spletni strani imate navedenih veliko blagovnih znamk, ki pa jih ni v ponudbi spletne trgovine.

Ponudba v spletni trgovini je omejena in ne odraža celotne ponudbe fizične trgovine. Na seznamu blagovnih znamk pa so navedene vse, ki jih najdete v veleblagovnici Nama v centru Ljubljane.

Če želim izdelke samo ene blagovne znamke, tega ne dobim z izborom dotične blagovne znamke.

V primeru, ko izberete blagovno znamko v naboru vseh blagovnih znamk, ki jih dobite v fizični trgovini, pridete le do njene predstavitve. Ko pa v spletni trgovini v filtru izberete posamezno blagovno znamko, dobite vse izdelke izbrane blagovne znamke, ki so na voljo v spletni trgovini.

Kupila sem nekaj izdelkov, zdaj pa sem se odločila vrniti enega zaradi napačnega izbora. Kako to naredim? Plačala sem s plačilno kartico.

V roku 14 dni morate vrniti izdelek nepoškodovan, opremljen z deklaracijami, kot ste ga prejeli, in v originalni embalaži (nedrčki, torbice, nakit …). Po prevzemu blaga v našem skladišču opravimo pregled vrnjenega izdelka in vam v primeru, da je izdelek nepoškodovan, vrnemo vrednost kupljenega izdelka na enak način, kot je bil izvršen nakup. Ob vsakem vračilu morate priložiti obrazec za vračilo v 14 dneh, ki ga najdete na spletni strani. Ob vračilu morate priložiti tudi obrazec za vračilo v 14 dneh.


Kako poteka proces nakupa?

  1. Nakupovalna košarica: Tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov in preverite ceno.

Kliknete gumb NADALJUJ na 2. korak: NAČIN PLAČILA.

  1. Način plačila: Če ste že prijavljeni, s svojim profilom izberete način plačila, sicer se morate pred tem registrirati oziroma prijaviti. V rubriki dodatno sporočilo lahko napišete svoj komentar oziroma želje glede dostave. Trudili se bomo, da vam ugodimo.

Nama d. d. Ljubljana se lahko občasno odloči, da izda kodo za popust in jo po elektronski pošti pošlje uporabnikom spletne trgovine. Ta koda vam bo omogočila dani popust na izbrane izdelke v časovnem obdobju, ki bo navedeno skupaj s prejeto kodo. Koda v nobenem primeru ne bo veljala po zaključenem časovnem obdobju.

Če boste prejeli kodo za popust, jo vpišete v predvideno polje in kliknete na gumb uporabi.

Kliknete gumb NADALJUJ na 3. korak: NASLOV ZA DOSTAVO.

  1. Naslov za dostavo: Preverite ali vpišite podatke za dostavo. Lahko izberete tudi, da se izdelek pošlje kot darilo in napišete vse podatke prejemnika darila. Odločite se lahko tudi za osebni prevzem v trgovini Nama v Ljubljani, Tomšičeva ulica 2, v pritličju, na info pultu; oddelek nogavic.

V primeru, da vaš naslov ni pravilen oziroma ga želite spremeniti ali posodobiti, izberite gumb SPREMENI NASLOV in ga popravite.

Kliknite gumb NADALJUJ na 4. korak: ZAKLJUČEK NAROČILA.

  1. Zaključek naročila: Še enkrat preverite količine naročenega blaga, podatke plačnika in dostave. Potrdite plačilo. Navigacija vas glede na izbran način plačila preusmeri na stran, kjer izvedete plačilo.
  2. Povzetek naročila: Nakup je potrjen. Vse informacije o naročilu, vključno z vašo številko naročila, prejmete na vaš elektronski naslov.
  3. Potrditev prejema naročila: Podatke o naročilu prejmete na vaš elektronski naslov.

Ali lahko vrnem artikle, naročene preko spleta v katerokoli poslovalnico?

Artikle, naročene preko spletne trgovine, je možno vrniti zgolj na info pultu v trgovini Nama v Ljubljani (v pritličju na oddelku nogavic). Ob vračilu morate priložiti tudi obrazec za vračilo v 14 dneh. ​​​​​​​