Splošni pogoji

Splošni pogoji Spletne trgovine Nama.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) ter s priporočili TZS. Splošni pogoji določajo delovanje spletne trgovine Nama.si, obveznosti in pravice uporabnika, ter urejajo odnos med Nama.si in uporabnikom. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S spletno trgovino Nama.si upravlja podjetje Nama d. d. Ljubljana, Tomšičeva ulica 1, 1000 Ljubljana, matična številka 5024811000, davčna številka SI22348174, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

I. Uporabnik
Storitve spletne trgovine lahko koristi, kdor se registrira kot uporabnik. Uporabnik ob registraciji v sistem pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove e-pošte in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata ter povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec spletne trgovine postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa, če potrdi Splošne pogoje poslovanja. Za potrebe poslovanja ponudnik zbira ob registraciji naslednje podatke: Ime in priimek Naslov in kraj bivanja Naslov elektronske pošte Geslo v skriti obliki ostale podatke, ki so navedeni na obrazcu Pri registraciji se uporabnik odloči, ali bo prejemal e-obvestila in potrdi seznanitev s Splošnimi pogoji poslovanja Uporabnik se z vpisom svojega elektronskega naslova in s klikom na polje »Prijava« strinja, da družba Nama d. d. Ljubljana, Tomšičeva ulica 1, 1000 Ljubljana, podatek o uporabnikovem elektronskem naslovu zbira, hrani in obdeluje do pisnega ali elektronskega preklica/ odjave. Ponudnik spletne strani NAMA d. d. Ljubljana se obvezuje, da bo pridobljene osebne podatke uporabljal v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov. Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na spletna.prodaja@nama.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte. Uporabnik mora potrditi svojo seznanjenost s spremembo.

II. Zagotovitev informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku, še preden ga bo zavezovala pogodba, zagotovil naslednje informacije: podatke o ponudniku, kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka, obseg zaloge artiklov, pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave), cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, način plačila in dostave ali izpolnitve, rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen), pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

III. Ponudba izdelkov
Zaradi narave poslovanja spletne trgovine, se ponudba lahko spreminja zelo hitro in pogosto. Ponudnik si prizadeva jasno in temeljito predstaviti osnovne značilnosti izdelkov, ki so navedene na embalaži ali drugem nosilcu, zato ponudnik ne more odgovarjati za morebitne napake v podatkih. Za predstavitev izdelkov si ponudnik prizadeva pridobiti ustrezni slikovni material, ki se estetsko lahko delno razlikuje od originala, ne vpliva pa na kvaliteto in specifikacijo samega izdelka. Akcije in prodajna ponudba je namenjena končnemu potrošniku in velja za običajne količine gospodinjskega nakupa iz zalog prodajnega prostora. Ob količinah, ki ne ustrezajo zgoraj omenjenemu, prodajalec lahko zavrne naročilo oziroma spremeni količina naročila ter tem predhodno obvesti uporabnika.

IV. Naročilo/sklenitev pogodbe
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do ponudnika. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudnika ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno. Prodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko ponudnik uporabniku po oddaji naročila pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Prodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Uporabnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

V. Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino (na prevzemnem mestu),
- s plačilno ali kreditno kartico (Mastercard, Maestro, Visa, Diners)
- po povzetju (dostavni službi se plača z gotovino oz. na načine, ki jih njihov sistem omogoča) 

Na prevzemnem mestu je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Visa, Visa Elektron, Maestro, Mastercard in American Express). V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji: plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice, po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

VI. Izdaja računa
Ponudnik skupaj z blagom uporabniku pošlje tudi račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljeno blago ob prevzemu blaga. Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

VII. Cene
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub naporu, da bi zagotovili najbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Na prevzemnem mestu ponudnika so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine. Pri nakupu na prevzemnem mestu je možna unovčitev darilnih bonov.

Akcije/popusti
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in bodo vsakokrat opisane. Vse marketinške kampanje bodo navedene na spletni trgovini Nama.si na povezavi Nagradne akcije, kjer bodo za vsako posebej objavljena tudi pravila o sodelovanju.

Namina kartica zvestobe
Imetniki modre Namine kartice zvestobe lahko na njej zbirajo tudi spletne nakupe. Imetniki zlate Namine kartice zvestobe pri spletnem nakupu ne morejo uveljavljati ugodnosti, ki jih sicer omogoča ta kartica. Več o karticah in ugodnostih si lahko preberete na povezavi Kartica zvestobe - Nama.

Kuponi s popustom / promocijske kode
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo vedno jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v drugem koraku spletnega naročila – Način plačila.

VIII. Dostava
Kupljeno blago bo pripravljeno in odpremljeno praviloma v dveh najkasneje pa v osmih delovnih dneh. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja. Ponudnik v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem. V primeru osebnega prevzema bo ponudnik kupca po elektronski pošti obvestil, ko bo blago pripravljeno za prevzem. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 01/252 23 80 ali po e-mailu na naslov spletna.prodaja@nama.si . Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko uporabnik zavrne dostavni službi. Če v primeru osebnega prevzema uporabnik blaga ne prevzame v roku 14 dni od obvestila, da je blago pripravljeno za prevzem, se šteje, da je kupec preklical naročilo.

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in GLS, ki svoje storitve opravljata skladno z njunimi splošnimi pogoji. V primeru nakupa za znesek nižji od 70 € stroške dostave krije kupec. V primeru nakupa za znesek najmanj 70 € stroške dostave krije ponudnik. Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije. V primeru, da kupca, ki je blago plačal vnaprej, ob dostavi pošiljke ni doma, mu dostavna služba v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu in o tem, kako ga lahko prevzame. Prevzemno mesto ponudnika je oddelek informacij v pritličju veleblagovnice Nama Ljubljana.

IX. Pravica do odstopa od pogodbe
Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe za nakup blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe (živila), zapečatenih izdelkov, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat (kozmetični izdelki ipd) ter za nakup zapečatenih avdio- ali videoposnetkov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat ter v drugih primerih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov. Prav tako kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če vsota plačil, ki jih mora uporabnik opraviti na podlagi pogodbe, ne presega 20 EUR. Odstop od pogodbe kupec pošlje na sedež družbe na naslov Nama d. d. Ljubljana, Tomšičeva cesta 2, 1000 Ljubljana, s pripisom Spletna prodaja ali ga osebno odda na oddelku informacij v pritličju veleblagovnice v Ljubljani ali po elektronski pošti na naslov spletna.prodaja@nama.si.

V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca ali ga osebno prinesti na prevzemno mesto ponudnika. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži, z vso spremljajočo dokumentacijo in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za vrnjeno blago in osebne podatke. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na transakcijski račun kupca. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek, kupcu pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

X. Reklamacije Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Izdelki bodo skrbno zapakirani v škatlo za dostavo, da bi do kupca prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 3 delovnih dni po prevzemu obvestiti trgovino Nama.si na elektronski naslov spletna.prodaja@nama.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Napačno poslano blago Uporabnik mora takoj pregledati prejeto blago. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 delovnih dneh po prevzemu o napaki obvestiti trgovino Nama.si na elektronski naslov spletna.prodaja@nama.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina Nama.si kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost uporabnika, da napačno blago izroči pismonoši in mu predloži natisnjen in izpolnjen reklamacijski obrazec. Reklamacija fizično poškodovanih izdelkov Kupec mora takoj pregledati prejeto blago. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in trgovino Nama.si na elektronski naslov spletna.prodaja@nama.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Na podlagi ustreznega obvestila Nama.si kupcu v najkrajšem možnem času zamenja izdelek oziroma vrne kupnino na dani transakcijski račun. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da razlito ali poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga. Reklamacija zaradi stvarnih oziroma prikritih napak Kadar: artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila ima blago stvarno napako.

Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca preko elektronskega naslova spletna.prodaja@nama.si in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Izdelek z napako kupec skupaj z reklamacijskim obrazcem vrne na naslov Nama d. d. Ljubljana. Če je mogoče, bo ponudnik izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Nama.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih: če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika če ni priloženega računa če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.

XI. Zasebnost in zaščita podatkov
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Večino strani v spletni trgovini Nama.si se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti. Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno razkritje vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste razkrili, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa, dostave izdelkov in marketinške aktivnosti. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabljal skladno z dovoljenji posameznega uporabnika, navedenimi ob registraciji. Uporabnik lahko kadarkoli pisno ali elektronsko zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke za prej navedene namene.

XII. Varnost
Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno. Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov. Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (Maestro, Activa, MasterCard, Visa, Visa Electron, American Express, Diners Club) ali preko sistema PayPal. Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

XIII. Intelektualna lastnina Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani. Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

XIV. Podatki o podjetju Nama d. d. Ljubljana
Tomšičeva cesta 1
1000 LJUBLJANA
Tel: 01 252 23 80
Št. računa Banka Koper: 10100-0053685615
Matična številka: 5024811000
ID za DDV: SI 22348174



XV. Pritožbe in spori
Nama.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Nama.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se uporabnik s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01/252 23 80 ali po elektronski pošti na spletna.prodaja@nama.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova spletna.prodaja@nama.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva, po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pripete datoteke:
Reklamacijski zapisnik
​​​​​​​Pravila za izdajo in uporabo Naminih kartic zvestobe za končne potrošnike