Ambasadorke parfumske hiše Lancôme posodile svoj glas v novi kampanji La Vie est Belle

Lancôme je prvič zbral svojo družino La Vie est Belle in njeno muzo Julio Roberts v novi kampanji La Vie est Belle.

Nova kampanja je prelomno praznovanje žensk, ki ena drugo podpirajo in navdihujejo. Julia Roberts je povabila vse Lancôme ambasadorke, da v en glas izrazijo svojo srečo. Pridružile so se ji Amanda Seyfried, Isabella Rossellini, Lily Collins, Penelope Cruz, Zendaya Coleman in še 2 novi muzi. Katera druga dišava ima tolikšno moč, da lahko združi tako navdihujoče ženske? Ta ikonična zasedba aktivistk za srečo – ki odraža intenzivnost dišave in brezmejni nasmeh, ki krasi stekleničko – predstavlja estetski premik in ponosno podpira to novo različico znamenite ženske dišave parfumske hiše Lancôme, ki je še bolj raznolika in vključujoča kot kadarkoli prej, njeno sporočilo pa še nikoli ni bilo tako pomembno.

Pod fotografije te ikonične kampanje se je podpisal legendarni modni fotograf Mario Sorrenti, film, ki proslavlja neustavljivo moč sestrstva, pa je posnel nadobudni režiser Emmanuel Adjei.

Lancôme želi razviti močno čustveno vez med ženskami po vsem svetu, zato predstavlja serijo videoportretov, v katerih so ambasadorke parfumske hiše pred kamero odkritosrčno spregovorile o svoji pristni ter spontani viziji življenja in kaj ga dela tako čudovitega. Odprle so svoja srca in povabile vse ženske iz skupnosti La Vie est Belle, da uporabijo svoj glas in sodelujejo v tem svetovnem praznovanju čudovitosti življenja. Želijo nas spomniti, da je življenje to, kar iz njega naredimo, zato ga naredimo čudovitega. Skupaj.

Ta ikonična kampanja je živahna, čustvena in univerzalna ter praznuje intenzivnost povezanosti, medtem ko nova dišava pomaga po vsem svetu širiti pristno srečo, ki jo izžareva srce parfumske hiše Lancôme: La Vie est Belle Iris Absolu.

Sporočilo sreče, močnejše kot kadarkoli prej

Gre za več kot le dišavo: gre za sporočilo.

Leta 2012 je Lancôme rekel: »La vie est belle.« Te besede imajo univerzalen pomen. Lepota tega francoskega izreka, ki pravzaprav sploh ne potrebuje prevoda, odmeva skozi obdobja, preko obzorij, v vsak kotiček sveta. Lancôme je izbral ime, ki se je s svojim preprostim sporočilom o sreči dotaknilo žensk po vsem svetu: La Vie est Belle.

Leta 2023 nam izrek »La vie est belle« sporoča, kako pomembno je upanje in to, da na življenje gledamo z optimizmom. Naj poiščemo srečo v svetu, ki jo potrebuje bolj kot kadarkoli prej. Naj proslavimo pogum vseh, ki se borijo za to, da bomo nekoč vsi lahko rekli: »Življenje je lepo.« Sreča je skupna, a hkrati zelo individualna in edinstvena za vsakega izmed nas. V skladu s to evolucijo parfumska vodica La Vie est Belle danes naslavlja žensko skupnost z novo različico dišave, ki jo zaznamujejo velikodušnost, pristnost in sestrstvo.

La Vie est Belle Iris Absolu vsebuje še več znamenitih sestavin, ki so zaslužne za uspeh dišave: značilni iris je zdaj desetkrat bolj koncentriran kot v originalni parfumski vodici. Vsaka ženska je po navdihu ambasadork vabljena, da odpre svoje srce, deli svojo zgodo ter življenjske nauke in tako skupaj z drugimi ženskami po vsem svetu na novo opredeli, kaj pomeni sreča.

Živahni poklon slovitemu irisu parfumske vodice La Vie est Belle

Ker je desetkrat bolj koncentriran kot v originalni formuli, je iris postal glavna zvezda La Vie est Belle Iris Absolu. Ta cvetica, ki je ena izmed najdragocenejših sestavin v svetu dišav, zagotavlja vrhunsko intenzivnost in lesketajočo živahnost. Akord ribeza s svežino uravnoteži akord mlečne fige, ki je topel kot sončno poletje. Povzdignjena z globokim akordom pačulija in zelo zasvajajočim značajem gurmanske note, ki je bistvena za La Vie est Belle, pa ta nova različica vzbuja vztrajen občutek veselja, ki se neustavljivo širi naokrog.

Večno vgraviran neskončen kristalni nasmeh

Za to novo različico je Catherine Krunas, oblikovalka in ustvarjalka originalne stekleničke, na novo interpretirala znamenito ukrivljeno dno stekleničke, imenovano kristalni nasmeh. Pri ustvarjanju novega vzorca za to ikonično stekleničko so jo navdihnili valovi, ki jih ustvari kapljica, ko pade na površino vode. Ta veličastni vzorec, vgraviran v stekleničko, odseva svetlobo kot neskončen val.

Vedno sodobna sreča

Na podlagi opažanj parfumske hiše Lancôme o tem, kaj osrečuje ženske, kampanja La Vie est Belle 2023, s prepričanjem, da je življenje skupaj lepše, piše novo poglavje zgodbe te ikonične dišave. V središču prelomne kampanje, ki slavi skupno in hkrati raznoliko vizijo sreče v skladu s sodobnimi prepričanji, je ta dišava, ki uteleša idejo sreče, ki z deljenjem postaja vse večja – vse od njenega intenzivnega vonja do privlačne stekleničke.

Ikona parfumske hiše Lancôme še bolj kot kadarkoli prej ponosno dokazuje, da je več kot le dišava – je simbol povezovanja. Dišeča himna vse večji skupnosti žensk po vsem svetu. Jo boste zapeli tudi vi?

Bi z nami delili svojo zgodbo o tem, kaj dela vaše življenje lepše?


Naslovna fotografija: Lancôme

Lektorirala: Alja Kožar

Če izdelkov ni na voljo v spletni trgovini, nas obiščite v veleblagovnici Nama ali nam pišite na spletna.prodaja@nama.si in potrudili se bomo ustreči vašim željam.

Aktualno