Vračila in reklamacije

Kupec (potrošnik po določilih Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga prodajalcu pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Na spodnji povezavi se nahaja obrazec za vračilo blaga v roku 14 dni. Prosimo, da obrazec dosledno preberete, čitljivo izpolnite in ne pozabite na podpis. Obrazec za vračilo blaga velja samo za nakupe, opravljene v spletni trgovini. Ob vračilu izdelkov morate prodajalcu (Nama IN d. o. o.) priložiti obrazec za vračilo blaga in kopijo računa.

Naslov za vračilo izdelkov:
Nama IN d. o. o., za SPLETNO TRGOVINO
Tomšičeva ulica 2
1000 Ljubljana

V kolikor ste paket naročili preko dostavne službe GLS ShopReturn, ste v paketu prejeli povratno prevzemnico za vračilo blaga z oddajo v katerikoli GLS paketomat. Blago lahko vrnete najpozneje v 14 dneh, pri čemer vam strošek vračila v višini 4,30€ odštejemo od vračila kupnine za vrnjeno blago, ki vam ga bomo nakazali na vaš TRR.

Zamenjave izdelkov v spletni trgovini www.nama.si niso možne. V kolikor želite izdelek v drugi barvi ali drugi velikosti, ponovite postopek naročila na www.nama.si. Za vsa dodatna vprašanja pišite na spletna.prodaja@nama.si ali pokličite na 051 614 656, pon – pet, od 8h-15h.

Artikle, naročene preko spletne trgovine www.nama.si, je možno vrniti zgolj na info pultu v trgovini Nama v Ljubljani (v pritličju na oddelku nogavic). Ob vračilu morate priložiti tudi obrazec za vračilo v 14 dneh. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru, ko s potrošnikom spora ni mogoče drugače rešiti, ima le-ta pravico do postopka izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Nama IN d.o.o. Ljubljana podpira vse izvajalce iz registra. Podrobnejše informacije o pričetku omenjenega postopka najdete na povezavi reševanje potrošniških sporov.

Obrazec za vračilo blaga