Kaj mora moški obleči in obuti, da bo naredil dober modni vtis?
Kakovosten suknjič in prvovrstne usnjene čevlje, med drugim. Če se zazremo v modno preteklost, med znamkami trčimo na francoski Pierre Cardin. Prve delavnice je modni oblikovalec odprl leta 1950 v Parizu. Še danes je to modna klasika, a v novi, sodobni različici. V letošnji jeseni in zimi te znamke prevladujejo suknjiči v svetlo in temno sivi, temno modri in temno rjavi barvi. Veliko je tudi kara. Karo je to jesen in zimo sploh zelo ‘in’. Suknjiči Pierre Cardin so po večini klasično krojeni, nekaj jih je tudi takšnih, ki niso tajlirani. Tudi reverji so bolj ali manj klasični.
Če gremo še dlje v modno zgodovino, najdemo nemško znamko Digel, ki je bila ustanovljena leta 1939. Digel potrjujejo nemško modno kakovost s prvovrstnimi suknjiči, kjer prevladuje akril pa tudi različne kakovostne volne, ki dajejo suknjičem pridih prestiža. Tudi Digel je za letošnjo jesen in zimo na trg poslal kariraste suknjiče, kjer prevladuje volna.
Luksuzni so tudi njihovi čevlji in gležnarji, primerni za urbane modne zanesenjake (gležnarji) in izbirčne poslovneže, ki morajo zadostiti kodeksom poslovnega oblačenja (usnjeni čevlji z angleškim vzorcem).
Mlajša pa je znamka čevljev Dune London. Njen ustanovitelj (1992) je Daniel Rubin. Že njegov dedek je bil čevljar, ki se je v Veliko Britanijo priselil iz Litve leta 1895. Od letos ima ta znamka več kto 350 trgovin po vsem svetu, zdaj pa so moški čevlji Dune London na voljo tudi v Nami (pri znamki izdelujejo tudi žensko in otroško obutev). Gre za zelo kakovostne usnjene čevlje malce višjega cenovnega razreda, namenjeni pa so bolj zahtevnim moškim kupcem, najbolj pa poslovnežem.
Dune London so čevlji, katerih oblikovalci se zgledujejo po klasični izdelavi iz preteklosti in so zato (lahko) sinonim angleške čevljarske obrti.
S klikom na sliko izdelka boste preusmerjeni v spletno trgovino, kjer izdelek lahko tudi kupite, v kolikor je na zalogi. V članku so prikazane polne cene brez popustov.
–
Naslovna fotografija: Profimedia
Fotografije v članku: Arhiv Nama
V kolikor izdelkov ni na voljo v spletni trgovini, nas obiščite v veleblagovnici Nama ali nam pišite na spletna.prodaja@nama.si in potrudili se bomo ustreči vašim željam.