MEDSEZONSKI POPUSTI

Samo še danes -20 % popust ob nakupu nad 20 eur na izbrane blagovne znamke sezone PP24.

Proslavite prihod pomladi z znamko Lancôme

30 let po začetku prodaje znamenite kreme Rénergie Double Performance in lansiranju Rénergie H.C.F. Triple Seruma leta 1992 Lancôme predstavlja svojo novo kremo, ki temelji na regenerativni znanosti.

Po več kot dveh letih razvoja, več kot 250 preizkusih formulacij, več kot 500 nadzorih kakovosti in testiranj na več kot 770 ženskah so našli način, kako kožo obnavljati hitreje, kot se le-ta stara.

Predstavljamo Rénergie H.P.N. 300-Peptide kremo. Inovacija, ki čaka na odobritev patenta, združuje močne sestavine, za katere se je do sedaj zdelo, da jih ni mogoče kombinirati, v senzorično formulo, ki dosega novo raven učinkovitosti. Inovativna formula vsebuje novo koncentracijo hialuronske kisline, dokazano moč čistega niacinamida in več kot 300 vrst peptidov v novi posodici za večkratno uporabo, ki je nov mejnik v zgodovini podjetja Lancôme.

NOVI IN IZBOLJŠANI TEINT IDOLE ULTRA WEAR

Leta 1997 je Lancôme prvič predstavil Teint Idole. Od takrat slovi po svoji zmagovalni tehnologiji in je sinonim za celodnevni naravni matiran videz, ki nudi izjemno udobje, obstojnost in navlaženost brez lis, sprijemanja ali občutka maske.

Posodobljen in izboljšan Teint Idole Ultra Wear, ki presega pričakovanja in premika meje, je postal globalna ikona. Je zaveznik, sredstvo za samoizražanje in opolnomočenje. Ostaja najbolje prodajan tekoči puder podjetja Lancôme in zagotavlja dokazano vrhunsko delovanje – leto za letom. Zato ni nič nenavadnega, da se nenehno uvršča med najbolj priljubljene tekoče pudre na svetu.

Teint Idole Ultra Wear je bil posodobljen na osnovi 26-letnih raziskav, od lansiranja pudra Teint Idole. Patentiran je do leta 2033 in podprt s 14 raziskavami in 11 leti razvoja.

SPOROČILO SREČE, MOČNEJŠE KOT KADARKOLI PREJ

Gre za več kot le dišavo: gre za sporočilo.

Leta 2012 je Lancôme sporočil: “La Vie est Belle.” Te tri besed imajo univerzalen pomen. Lepota tega francoskega izreka, ki pravzaprav sploh ne potrebuje prevoda, odmeva skozi ere, prek obzorij, v vsak kotiček sveta. Lancôme je izbral ime, ki se je s svojim preprostim sporočilom o veselju dotaknilo žensk po vsem svetu: “Življenje je lepo.”

Leta 2023 nam izrek “Življenje je lepo” sporoča, kako pomembna sta upanje in zavestna odločitev, da na življenje gledamo z optimizmom. Naj poiščemo srečo v svetu, ki jo potrebuje bolj kot kadarkoli prej. Naj proslavimo pogum vseh, ki se borijo za to, da bomo nekoč vsi lahko rekli: »Življenje je lepo.« Sreča je skupna, a hkrati zelo individualna in edinstvena za vsakega izmed nas. V skladu s to evolucijo parfumska vodica La Vie est Belle danes naslavlja žensko skupnost z novo različico dišave, ki jo zaznamujejo velikodušnost, pristnost in sestrstvo. Nova dišava po navdihu skupne vizije sreče proslavlja moč sporočila parfumske hiše Lancôme in prenaša to edinstveno vibracijo v dišavo.

Veličastna oda znameniti cvetlici originalne parfumske vodice, La Vie est Belle Iris Absolu, vsebuje še več znamenitih sestavin, ki so zaslužne za njen uspeh: znameniti iris je zdaj 10-krat bolj koncentriran kot v originalni parfumski vodici. Znameniti kristalni nasmeh na steklenički pa je spremenjen v brezmejni val in hkrati nasmehe ambasadork parfumske hiše Lancôme, ki so se prvič zbrale skupaj za to prelomno kampanjo. Vsaka ženska je po njihovem navdihujočem vzoru vabljena, da odpre svoje srce, deli svojo zgodo in življenjske nauke ter tako skupaj z drugimi po vsem svetu na novo opredeli, kaj pomeni sreča, ki z deljenjem postaja večja in večja.


Naslovna fotografija: Lancôme
Lektorirala: Alja Kožar

Če izdelkov ni na voljo v spletni trgovini, nas obiščite v veleblagovnici Nama ali nam pišite na spletna.prodaja@nama.si in potrudili se bomo ustreči vašim željam.

Aktualno