Pritožbe in spori

NAMA IN, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. NAMA IN, d.o.o. se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se uporabnik s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti preko e-poštnega naslova spletna.prodaja@nama.si. Tudi pritožba se odda preko e-poštnega naslova spletna.prodaja@nama.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

NAMA IN, d.o.o. kot prodajalec blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL. Platforma je na voljo kupcem na elektronski povezavi. Hkrati NAMA IN d.o.o., Ljubljana, obvešča, da skladno z zakonskimi normativi ne priznava nobenega izvajalca za izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz veljavnega Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.