Apivita ni samo še ena znamka izmed mnogimi, temveč živa organizacija z močnimi koreninami, ki ohranja in neguje več kot 2500 let staro dediščino in veščine.
Ustanovitelja, mlada farmacevta Niki in Nikos Koutsianas, je že od samega začetka, leta 1979, navdihovala čebelja družina, grška narava in Hipokratov holistični pristop do zdravja, lepote in dobrega počutja.
Danes, po vseh teh letih, je Apivita zvesta svojim vrednotam, družbeni odgovornosti, navdihom, tradiciji in inovativnosti s trajnostnim poslovanjem, ki spodbuja etičen in bolj zelen način poslovanja, razmišljanja, življenja in podjetništva.
Navdihnjena z večno sinergijo čebel in grške narave, Apivita povzema svoje ekološko in etično poslanstvo v svojem podpisu in presega izdelke same. Zakaj? Ker Apivita niso le izdelki. Apivita se nanaša na celoten življenjski slog, način razmišljanja in visoke vrednote.
Apivita, ki v prevodu pomeni “življenje čebel”, v vsak svoj izdelek vključuje svojo strast, svoje vrednote in svojo vizijo lepote, ki spoštuje naravo in ljudi. Apivita veliko vlaga v izobraževanje mlajših generacij o pomenu čebel in njihovi vlogi pri varovanju narave in človeštva. Iz tega razloga se je Apivita pridružila globalni mreži “1 % za planet” in neposredno nameni 1 % prihodkov globalni organizaciji, ki ščiti čebele in biotsko raznovrstnost.
Apivita je kot članica mednarodne mreže B Corporation prejela nagrado Best For Environment, ki vključuje podjetja, ki so se na podlagi ocene B Impact uvrstila med najboljših 10 % med več kot 2500 certificiranimi B korporacijami. Ocena meri vpliv podjetja na delavce, skupnost, stranke in okolje. Okoljsko uspešnost podjetja ocenjujemo z njegovimi izdelki, materiali, emisijami ter uporabo virov in energije. Zmagovalci, ki se uvrstijo na vrh najboljših 10 %, postavljajo zlati standard za vpliv, ki ga ima lahko podjetje na naravo po vsem svetu.
Za Apivito je to zelo pomembno, saj krepi našo dolgoletno zavezanost k trajnostnemu in družbeno odgovornemu poslovanju.
Pri Apiviti smo počaščeni, da smo eno izmed treh najboljših podjetij na svetu na področju varstva okolja, hkrati pa smo polni strasti, da še naprej izboljšujemo svoj vpliv.
Narava je glavni vir ustvarjanja vrednosti in navdiha za naše ljudi od ustanovitve blagovne znamke leta 1979. Edinstvene značilnosti grške narave z njeno bogato biološko raznovrstnostjo, edinstvenimi avtohtonimi rastlinami in zelišči visoke biološke vrednosti, skupaj s čudovitimi čebelami. Vse to so prevladujoče značilnosti naših izdelkov, ki spodbujajo uravnotežen in harmoničen način življenja.
Vse formule izdelkov Apivita vsebujejo naravne sestavine, brez spornih sestavin (kot so silikoni, parabeni, mineralna olja, propilen glikol, ftalati …) ali kakršnih koli drugih sestavin, ki bi škodljivo vplivale na zdravje ali okolje.
Apivita je pionir v mešanju propolisa, medu, čebeljega voska in matičnega mlečka, rastlinskih izvlečkov in organskih eteričnih olj ter beleži in uteleša svoje strokovno znanje, strast in predanost v vsakem svojem izdelku, ki svetu zagotavlja resnično lepoto.
Ponudba izdelkov Apivita vključuje naravne izdelke za nego kože obraza, telesa, las, intimno nego, naravno kozmetiko za otroke in izbor izdelkov za zaščito pred soncem. Vsi izdelki vsebujejo naravne čebelje sestavine s poudarkom na matičnem mlečku, medu in propolisu, ki imajo dokazano učinkovitost pri različnih težavah s kožo in lasmi.
Popestrite naš dogodek, na katerega ste vljudno vabljeni 20. 4. 2023 ob 11.00, in vstopite v svet lepote na edinstven način z blagovno znamko naravne kozmetike Apivita.
Lepo vabljeni!
S klikom na sliko izdelka boste preusmerjeni v spletno trgovino, kjer ga lahko tudi kupite, če je na zalogi. V članku so prikazane polne cene, brez popustov.
–
Naslovna fotografija: Apivita
Lektorirala: Alja Kožar
Če izdelkov ni na voljo v spletni trgovini, nas obiščite v veleblagovnici Nama ali nam pišite na spletna.prodaja@nama.si in potrudili se bomo ustreči vašim željam.