Pogosta vprašanja

V kakšnem primeru je dostava brezplačna?

Dostava v Sloveniji je brezplačna ob nakupu nad 50€.

Želel sem dostavo preko Pošte Slovenije, dostavili pa so mi iz GLS?

V meniju je možnost izbire dostavne službe, cena za dostavo je v obeh primerih enaka, in sicer 3,50 €.
Ena dostavna služba je že označena kot izbor, zato morate izbrati tisto, ki jo želite. V kolikor želite
izrecno opomniti na karkoli glede načina dostave oz. česa podobnega, imate to možnost na drugem
koraku postopka nakupa (NAČIN PLAČILA) pod opcijo Dodatno sporočilo. 

Ob plačilu po povzetju mi je dostavna služba zaračunala provizijo na plačilo s kartico?

Pri plačilu po povzetju imate možnost plačila z gotovino ali kartico. GLS vam bo zaračunal provizijo ob
plačilu s kartico, Pošta Slovenije pa se glede plačil ravna v skladu s svojimi pogoji poslovanja in plačilo
s kartico obravnavajo kot dvig gotovine. Nama d.d. Ljubljana krije stroške dostave nad 50 €, ne pa
tudi stroškov plačilnega prometa.

Na spletni strani imate navedenih veliko blagovnih znamk, ki pa jih ni v ponudbi spletne trgovine.

Za vsako blagovno znamko, ki jo v spletni trgovini, potrebujemo posebno dovoljenje dobavitelja. V
veliki večini bomo uspeli pridobiti vsa dovoljenja, žal pa pred pridobljenim pisnim soglasjem izdelkov
ne smemo postaviti na spletno stran.

Če želim izdelke samo ene blagovne znamke, tega ne dobim z izborom dotične blagovne znamke.

Strani urejamo skupaj s pridobljenimi dovoljenji principalov, žal bodo nekatere strani ostale samo
predstavitvene, ker nekatere blagovne znamke zaenkrat še ne dovolijo spletne prodaje pri nas.

Imate veliko vrst plačil, na kakšen način je plačevanje varovano?

Naša e-trgovina je varna, saj uporablja securecode. To pomeni, da mora stranka uporabiti svojo
kartico, ki jo vstavi v čitalec in enkratno kodo pri vsakem nakupu. Potem, ko stranka na vmesnik
vpiše vse podatke s svoje kartice in potrdi nakup, stranko preusmeri na vnos securecode. Stranka
vstavi svojo kartico v čitalec, kjer uporabi 8-mestno kodo ob nakupu, ter vpiše pin svoje kartice. Nato
se kreira nova 8-mestna varnostna koda, ki jo uporabi ob nakupu. Postopek je časovno omejen.

Kupila sem nekaj izdelkov, zdaj pa sem se odločila vrniti enega zaradi napačnega izbora. Kako to naredim? Plačala sem s plačilno kartico.

V roku 14 dni nas morate obvestiti in vrniti izdelek nepoškodovan, opremljen z deklaracijami kot ste
ga prejeli in v originalni embalaži (nedrčki, torbice, nakit…). Po prevzemu blaga v našem skladišču
opravimo pregled vrnjenega izdelka in vam v primeru, da je izdelek nepoškodovan, vrnemo vrednost
kupljenega izdelka na enak način, kot je bil izvršen nakup. Ob vsakem vračilu morate priložiti
Reklamacijski zapisnik, ki ga najdete na spletni strani.

Kako poteka proces nakupa?


1. Nakupovalna vrečka: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov in preverite ceno.

Kliknete gumb NADALJUJ na 2. Korak: NAČIN PLAČILA.

2. Način plačila: Če ste že prijavljeni, s svojim profilom izberete način plačila, sicer se morate pred tem registrirati oziroma prijaviti. V rubriki DODATNO SPOROČILO lahko napišete svoj komentar ali kakšne podrobnosti glede dostave. Trudili se bomo, da izpolnimo vaše želje.

Če boste prejeli kodo za popust, jo vnesete v rubriko. To storite tako, da vpišete kodo v predvideno polje in kliknete na gumb UPORABI. Nama d.d. Ljubljana se lahko občasno odloči, da izda kodo za popust in jo po elektronski pošti pošlje uporabnikom spletne trgovine. Ta koda vam bo omogočila dani popust na izbrane izdelke v časovnem obdobju, ki bo navedeno skupaj s prejeto kodo. Koda v nobenem primeru ne bo veljala po zaključenem časovnem obdobju.

Kliknete gumb Nadaljuj na 3. korak: NASLOV ZA DOSTAVO.

3. Naslov za dostavo:  Preverite ali vpišite podatke za dostavo. Lahko izberete tudi, da se izdelek pošlje kot darilo in napišete vse podatke prejemnika darila. Odločite se lahko tudi za osebni prevzem v Veleblagovnici Nama Ljubljana, Tomšičeva 2, v 4. nadstropju na oddelku informacij (informacijski pult).

V primeru, da vaš naslov ni pravilen oziroma ga želite spremeniti/posodobiti, izberite gumb SPREMENI NASLOV in ga popravite.

Kliknite gumb NADALJUJ na 4. korak: ZAKLJUČEK NAROČILA.

4. Zaključek naročila: Še enkrat preverite količine naročenega blaga, podatke plačnika in dostave. Potrdite plačilo. Navigacija vas glede na izbran način plačila preusmeri na stran, kjer izvedete plačilo.

5. Povzetek naročila: Nakup je potrjen. Vse informacije o naročilu vključno z vašo številko naročila, prejmete na vaš elektronski naslov.

6. Potrditev prejema naročila: podatke o naročilu prejmete na vaš elektronski naslov.

Ali lahko vrnem artikle, naročene preko spleta v katerokoli poslovalnico?


Artikle, naročene preko spletne trgovine, je možno vrniti zgolj na informacijski pult veleblagovnice Nama Ljubljana (4. nadstropje). Ob vračilu morate priložiti tudi reklamacijski obrazec oziroma obrazec za vračilo v 14 dneh.