Novo v Nami: Ikonična blagovna znamka Elizabeth Arden

Od leta 1910 Elizabeth Arden spodbuja ženske, da skrbijo za svojo lepoto in zdravo kožo, nudi jim raznovrstne proizvode za nego kože, ki temeljijo na znanstveno dokazanih učinkih. Legendarna vizionarka je bila daleč pred svojim časom, saj je vedno gledala na lepoto in nego kot celoto – celo danes ikonična blagovna znamka podpira te vrednote z nadaljevanjem poslanstva Elizabeth Arden.

Luksuzni in visoko-učinkoviti proizvodi temeljijo na več kot 100 letih tradicije in lepote.

ZGODBA ELIZABETH ARDEN

Legendarna inovatorka in neustavljiva podjetnica gospodična Elizabeth Arden je pred stoletjem ustvarila temelj ameriške lepotne industrije. Rojena kot Florence Nightingale Graham je iz podeželske Kanade migrirala v New York, kjer je leta 1910 odprla prvi salon Red Door na Peti aveniji.

Osnovno prepričanje Elizabeth Arden je bilo, da lepota ne sme biti le plast ličil, temveč inteligentno sodelovanje med znanostjo in naravo za podpiranje najboljših naravnih lastnosti ženske. Živela je po svojem vodilu: “Biti lepa je rojstna pravica vsake ženske.”

Gospodična Arden je ustvarjala izdelke za nego kože, ki so koristili koži, ne pa jo prikrivali. Promovirala je koncept celostne lepote, ki je vključeval skrbno nego kože, prehrano in fitnes, ter ga tudi sama vestno živela, saj je nenehno stremela k znanstvenemu pristopu pri formulacijah za nego kože.

Gospodična Arden je bila nepopustljiva v svoji viziji ustvarjanja novih in najboljših izdelkov, embalaže in storitev, ki jih ženske niso le potrebovale, temveč tudi želele. Naj bo to kultna Eight Hour Cream in njena legendarna dišava Blue Grass ali drzno rdečilo za ustnice, ki se je ujemalo z uniformami žensk, ki so služile v oboroženih silah med drugo svetovno vojno.

Seznam lepotnih inovacij Elizabeth Arden je dolg. Bila je prva, ki je ženskam v Ameriki predstavila ličila za oči in pionirka pri ustvarjanju “preobrazbe.” Z lansiranjem Ardena Skin Tonic je postala prva, ki je vključila ime ustanoviteljice v ime izdelka. Gospodična Arden je razvila prve izdelke za nego kože v potovalni velikosti in bila prva v kozmetični industriji, ki je izobraževala in imela ekipo potujočih demonstratorjev in prodajalk.

Do tridesetih let prejšnjega stoletja je gospodična Arden odprla salone Red Door v večini modnih prestolnic po svetu in ponosno priznavala svoje dosežke, saj je razglašala, da so le tri ameriška imena znana v vsakem kotičku sveta: Singer Sewing Machines, Coca-Cola in Elizabeth Arden.

Gospodična Arden je ustvarila tako imperij kot novo industrijo. Njeno podjetniško dušo in zavezanost inovacijam, kakovosti in odličnosti v podjetju ohranjajo tudi danes.


Naslovna fotografija: Elizabeth Arden
Lektorirala: Melanija K. Matoh

V kolikor izdelkov ni na voljo v spletni trgovini, nas obiščite v veleblagovnici Nama ali nam pišite na spletna.prodaja@nama.si in potrudili se bomo ustreči vašim željam.

Aktualno