MEDSEZONSKI POPUSTI

Samo še danes -20 % popust ob nakupu nad 20 eur na izbrane blagovne znamke sezone PP24.

Nova zapeljiva dišava All of Me, Narciso Rodriguez

Dvajset let po lansiranju dišave For Her, ki je za vedno spremenila podobo sodobne parfumerije, Narciso Rodriguez Parfums odpira novo poglavje in označuje drzno novo dobo. Predstavljamo All of Me, prizmatično dišavo, ki reinterpretira ženstvenost za povsem novo generacijo. Praznovanje individualnosti in samoizražanja: All of Me je dišava za novo gibanje opolnomočenih in svobodomiselnih žensk, ki raziskujejo lastno resnico in samozavestno sprejemajo vse, kar jih dela edinstvene. Nefiltrirana in neopredeljiva, ženska All of Me vodi svojo lastno pripoved, vedoč, da njene prave barve ustvarjajo njeno lastno neponovljivo svetlobo.

Cvetlična kot nobena druga
Že od samega začetka je bila vizija Narcisa Rodrigueza za dišavo nedvoumna: bila bo cvetlična z edinstveno opojno sledjo. Obsedla ga je ideja o vrtnici, in ta roža – najbolj ikonična v parfumeriji – je postala izhodišče za vonj. “Kar naprej sem sanjal o vrtnici – najlepši vrtnici, a abstraktni vrtnici,” pravi oblikovalec. Za ustvarjanje dišave je izbral dve nadarjeni in ustvarjalni ženski – priznani parfumerki Doro Baghriche in Daphné Bugey. V tesnem sodelovanju so vsi trije delali skupaj, da bi ustvarili vonj, ki popolnoma na novo odkriva družino cvetličnih dišav. Tako kot je zanjo pred dvajsetimi leti uvedla popolnoma nov slog Chypre, zdaj All of Me na novo predstavlja cvetlično dišavo za novo generacijo žensk.

Nova ikona
Dora Baghriche in Daphné Bugey sta bili navdihnjeni, da sta ustvarili cvetlično dišavo kot nobeno drugo. To sta storili tako, da sta združili ikoničen vonj vrtnice z drugo rožo, ki se tradicionalno ne uporablja v ženski parfumeriji. “Naša želja je bila preseči kode dišave tako, da združimo mehkobo in brezčasno ženstvenost vrtnice s tipično moško sestavino – geranijo,” pravi Dora Baghriche. “Geranija je večplastna nota z naravnimi olfaktivnimi notami, podobnimi vrtnicam,” pravi Daphné Bugey. “Z združitvijo geranije s to ikonično rožo smo ustvarili bolj odločno in kompleksno vrtnico – vrtnica postane bolj moderna, gostejša in globlja. Na ta način pelargonija v vonj vnese prednost in edinstvenost, kar uporabniku daje samozavest, da izrazi svoj edinstven jaz.”

Poleg tega akorda vrtnice in geranije je dišava zgrajena okoli drugega temeljnega vidika: bolj kremaste in obdajajoče evolucije redkega akorda, ki ga je navdihnil egiptovski mošus, ki je v središču vsake dišave Narciso Rodriguez. Šest različnih mošusnih not se pomeša skupaj, da ustvari zasvojljivo kakovost druge kože, pri čemer vsaka prinese dišavi posebno dimenzijo – mehkobo in svetilnost, ali bogato, lesno teksturo. Mlečne note se zlijejo s temi mošusi, da ustvarijo novo kremasto čutnost – mlečno-mošusni akord, ki popolnoma na novo odkrije značilen mošusni podpis Narcisa Rodrigueza.

Kompleksen vonj
Dišava se odpre s sijočo roso svežega cvetnega lista vrtnice v kombinaciji z dragocenim poparkom vrtnice Centifolia, ob zori ročno nabrane z legendarnih polj Grassa. Praznovanje ženstvenosti v vseh oblikah; cvetnost ikonične vrtnice dobi teksturo z esenco magnolije, in čutnost s pudrasto globino črnega irisa. Ta kalejdoskopska mešanica cvetja se razvije v drzno noto burbonske geranije, ki se zlije z vrtnico, da ovije srce dišave nežnih mlečno belih mošusev. V kombinaciji z očarljivo tuberozo in bogatim, medenim absolutom vrtnice Centifolia se dišava počasi topi v svojem trajnem objemu z žametnimi jantarnimi notami in obdajajočo toplino sandalovine, ki ustvarja bogato in dolgotrajno sled.

Steklenica geometrijske lepote
All of Me je predstavljena v elegantni prizmatični steklenički, ki si jo je zamislil in skiciral sam Narciso Rodriguez. Ohranja arhitekturni duh, ki je postal podpis parfumov Narciso Rodriguez, hkrati pa v dizajn vnaša izrazito ženstveno kakovost. Geometrična in hkrati zaobljena prizmatična steklenička simbolizira številne vidike vsake posamezne ženske – celoten spekter njenih barv se prelomi skozi njeno kalejdoskopsko obliko. Steklenička All of Me, zaključena z mehkim rožnato-zlatim pokrovčkom, je dragocen umetniški predmet, ki izžareva s čistim sijajem, ki slavi sublimno dišavo rdečkaste barve.

Nova muza
Z lansiranjem parfuma All of Me nam Narciso Rodriguez Parfums predstavlja novo muzo, ki predstavlja novo obdobje. Poleg tega, da je argentinska manekenka Mica Argañaraz krasila naslovnice cenjenih revij, kot so Vogue, Harper’s Bazaar, Dazed in i-D, je umetnica in aktivistka, ki se zavzema za humanitarne namene in je donirala pomemben del svojega zaslužka na tednu mode leta 2022 za pomoč Ukrajini. Razmerje med Narcisom in Mico se je začelo na modni pisti, ko je Mica nastopila na oblikovalčevi reviji SS16. “Izbral sem Mico za svoj obraz, ker je zelo samozavestna,” pravi Narciso Rodriguez. Je topla, karizmatična in v svoji koži se počuti odlično. Ima edinstven občutek za stil, ki je popolnoma njen. Vse to so lastnosti, ki sem jih želel proslaviti z novo dišavo.«

Moč svetlobe
Za kampanjo All of Me je Narciso Rodriguez želel zajeti celoten spekter ženske individualnosti. “Želel sem, da je ta nova kampanja pravo praznovanje individualnosti – zbirka minljivih trenutkov in izraz evforije,” pravi oblikovalec. Da bi to dosegel, je sodeloval s priznanim fotografom Sølvejem Sundsbøjem – mojstrom svetlobe, čigar opus zaznamujeta nezemeljska kakovost in kanček fantazije. V filmu kampanje All of Me njegova značilna sanjska svetloba pleše nad Mico, ko vidimo prave barve in mnoge vidike njenega nefiltriranega samorazcveta v nekakšno zasanjanost. Ko se cvetni listi vrtnice razprejo, zaporedje dobi izjemno življenje in milino z navdihujočo klasično glasbo slavnega skladatelja Ludovica Einaudija.

Za Narcisa Rodrigueza je snemanje kampanje z Mico in Sølvejem pričaralo spomine na delo pri ikonični kampanji s Carmen Kass za lansiranje njegove prve dišave For Her toaletne vode.

“Kampanjo All of Me je bilo tako lepo snemati, in čutil sem isto energijo in čarobnost, kot sem ju ob snemanju s Carmen Kass pred 20 leti. Nova kampanja resnično zajame to, kar sem želel povedati s to novo dišavo. Čarobno je, in obstaja zelo edinstven občutek zmožnosti. Gre tudi za čisto milost, ki jo povezujemo s samim začetkom naše zgodbe.”


Naslovna fotografija: Narciso Rodriguez
Lektorirala: Sara Janša

V kolikor izdelkov ni na voljo v spletni trgovini, nas obiščite v veleblagovnici Nama ali nam pišite na spletna.prodaja@nama.si in potrudili se bomo ustreči vašim željam.

Aktualno