Ljubljanska veleblagovnica Nama, ki že več kot 80 let s svojo prepoznavno prisotnostjo sooblikuje kozmopolitanski utrip prestolnice, je s svojimi skrbno oblikovanimi izložbami osvojila srca bralcev Ljubljanainfo. V nedavni anketi so ji namenili naziv “naj okrašena izložba”, saj je prejela kar 54,5 odstotka vseh glasov.
Nama je znana po tem, da z veliko pozornostjo in premišljenostjo načrtuje podobo svojih izložb, ki s ponudbo ne nagovarjajo samo kupcev, temveč so postale pomemben del mestnega ambienta. V decembru je še zlasti navdušila s prazničnimi tematskimi motivi, ki so se v izložbah kopali v belo-zlati dekoraciji, ki jo prispevalo podjetja ProMak. Te elegantne in estetsko dovršene izložbe so postale simbol prazničnega vzdušja v Ljubljani ter naredile močan vtis na prebivalce in obiskovalce mesta.
Nama tako znova dokazuje, da je več kot zgolj veleblagovnica – je prostor za nove zgodbe, mesto srečevanj in navdihov. Njene izložbe so že desetletja sinonim za eleganco, kreativnost in prefinjen okus, kar se je tudi letos izrazilo s široko podporo Ljubljančanov, ki so ji podelili laskavi naziv.
Ljubljana z Namo ohranja svoje prepoznavne značilnosti kot mesto, zmagovalne izložbe bogatijo praznično vzdušje ter postavljajo sodobne in všečne standarde na področju urbanega oblikovanja.
Nama se ob tej priložnosti zahvaljuje vsem, ki so glasovali in podprli njihovo vizijo, ter napoveduje, da bodo tudi v prihodnje zvesto sledili svojemu poslanstvu – z majhnimi, a pomembnimi detajli soustvarjati lepšo in navdihujočo Ljubljano.
–
Vodja projekta: I.S.
Asistentka vodje projekta: Anela Macanović
Kreativna zasnova in stiliranje: Urška Korošec in Barbara Žgalin
Dekoracija: Pro-mak d.o.o.
Priprava dekorativnih elementov: Marka Karpan
Naslovna fotografija: Arhiv Nama
Lektorirala: Mojca Zemljak