Nama postaja več kot samo modno in lepotno stičišče v centru Ljubljane

Nama že dolgo velja za edinstveno stičišče v centru Ljubljane z izjemno življenjskostilno ponudbo s poudarkom na modi in lepoti. Nama je prepoznavno ime, ki ga v spominu nosijo generacije. V njej je tako daljnega 1970 svoje nadvse modne usnjene sandale kupila moja mama, ko je Slovenijo obiskala v okviru maturantskega izleta. Sama v Nami najraje obiščem najlepši oddelek perila, moja hči pa obožuje Namin kotiček z nišnimi dišavami.

Nama pa s svojo izjemno lokacijo in sodobno podobo postaja tudi vedno vidnejši javni in družabni prostor, ki skrbi za redno obveščanje o novostih, trendih in aktualni ponudbi. Prav zato se je v Nami v zadnjih nekaj mesecih, tako kot se spodobi za vse pomembnejše blagovnice po svetu, razvrstilo kar nekaj vidnih sodelovanj. Med drugim so v Nami posneli televizijski oglas za Trixstar blagovne znamke Virgin, ta hip v pritličju avtomobilska znamka Opel predstavlja novo vozilo Opel Corsa, mestna občina Ljubljana že drugo leto zaporedoma v Nami predstavlja festival ljubezni LUV, v decembru so v sodelovanju z Namo za najlepše tematsko obarvane izložbe poskrbeli pri L’Occitanu, medtem ko restavracija Nebo na vrhu Name postaja atraktivno poročno prizorišče za vse, ki si želijo popolne mestne poroke.


Naslovna fotografija: Virgin Media
Naročnik: Virgin Media Ireland
Agencija: Publicis Dublin
Produkcija: Outsider UK
Servisna produkcija: Trixtr
Lektorirala: Mojca Zemljak

Aktualno