Nama je izbrala ...
7 Okt 2018

Nama je izbrala ...

Nama je izbrala novo podobo, nova in pestrejša je tudi njena ponudba, ki je v koraku s časom. NAMA tako s svojo ponudbo ostaja v centru. V centru Ljubljane. V centru navdiha.

Nama je izbrala novo podobo, nova in pestrejša je tudi njena ponudba, ki je v koraku s časom. NAMA tako s svojo ponudbo ostaja v centru. V centru Ljubljane. V centru navdiha.

Slovenska veleblagovnica NAMA, ki je že od leta 1965 v središču Ljubljane, ves čas sledi svetovnim modnim in trgovskim smernicam. V skladu z enim od svojih pomembnih ciljev – zadovoljevati potrebe in uresničevati želje kupcev – so nadgradili obstoječo ponudbo. V 5. nadstropju je svoja vrata konec avgusta odprl Baby Center, v kletnih prostorih pa v začetku septembra franšizna trgovina SPAR partner NAMA. V 3. nadstropju je bila prestižna otvoritev največjega oddelka ženskega perila v središču mesta, medtem ko spomladi 2019 v 4. nadstropje prihaja še italijanska blagovna znamka hišnih dekoracij Coincasa. NAMA tako s svojo ponudbo ostaja v centru. V centru Ljubljane. V centru navdiha. Vesela in počaščena sem, da sem del nove Namine zgodbe tudi sama, ki z mogočno damo, ki ob popolni prenovi vsekakor ne kaže svojih častitljivih let, sodelujem že lepo obdobje.

Danes sicer živim v Škofji Loki, ampak kot rojena Ljubljančanka še vedno rada pridem v Ljubljano, da občutim mestni vrvež in hitro skočim po trgovinah. Ljubljana ima močan mestni utrip, ob katerem nakupovanje ne deluje kot misija, ampak kot nekaj, kar opraviš tako, mimogrede. In v Nami se počutim kar najbolj 'doma'.


Letošnja prenova je prinesla veliko novosti in le kaj ni za ‘všečkati’? Všeč mi je nova, drzna podoba, pa namin slogan, seveda najbolj pa kot modna navdušenka cenim bogatejšo ponudbo pa tudi prihod novih modnih znamk.

Modna ponudba za najmlajše

Prvo otvoritev prenovljenih prostorov smo dočakali 23. avgusta, ko je v 5. nadstropju svoja vrata odprl Baby Center. Tako so v središče mesta pripeljali modno stičišče za malčke, starše in vse, ki se na to vlogo še pripravljajo. Na enem mestu lahko najdemo vrhunske blagovne znamke oblačil in obutve, med katerimi so tudi takšne, ki jih na slovenskih policah doslej še nismo zasledili. Ekskluzivni ponudbi blagovnih znamk Original Marines, Z-Generation, UGG, Pollino in drugih vrhunskih znamk se tako pridružujejo kolekcije otroške in mladinske mode S. Oliver, Cool Club, Superfit, ki s svojim trendovskim videzom prepričajo še tako zahtevno mamico ter ugodijo modnemu okusu vsakega malčka. Prav tako lahko najdete široko ponudbo zabavnih in trendovskih igrač ter ekskluzivno ponudbo blagovne znamke Cybex.

Navdihujoče razvajanje za dame

V prenovljenem 3. nadstropju so 12. septembra otvorili največji oddelek perila v središču mesta. Oddelek ženskega perila bo ponujal nekaj za vse okuse – od slovenske modne znamke Lisca prek zapeljivih kosov perila znamk Palmers in Triumph vse do mamljive ponudbe Calvin Klein. Tako bodo dame lahko našle nekaj za vsako priložnost. Od kosov perila, ki posameznici najbolj ustrezajo za vsakodnevno rabo, prek športnega perila za aktivno preživljanje prostega časa do nadvse elegantnih in zapeljivih kosov, ki ne smejo manjkati v nobeni ženski garderobni omari.

Vrhunska ponudba okusnih grižljajev

Od začetku septembra obiskovalce v kletni etaži s širokim izborom živilskih izdelkov priznanih blagovnih znamk razvaja nova franšizna trgovina SPAR partner NAMA. V ponudbi ne manjka osvežujočih solat, sendvičev, rezanega sadja, toplih obrokov iz lastne kuhinje, svežega kruha in pekovskega peciva. Okusni grižljaji in prijetna osvežitev bodo poskrbeli, da si bodo obiskovalci nabrali novih moči za sproščeno nakupovanje.

Spomladi 2019 še modne smernice hišnih dekoracij

Za pomlad v NAMI obljubljajo še eno otvoritev, in sicer prenovljeno 4. nadstropje, v katerem bo na voljo ponudba italijanske blagovne znamke hišnih dekoracij Coincasa. Tako bomo lahko v centru mesta dobili navdih za popestritev ali modno prenovo stanovanja. Takrat bodo tudi zaključili obdobje prenov, ki se je začelo spomladi 2017, ko so veleblagovnico razširili pod arkade in zagotovili dodatnih 200 kvadratnih metov nakupovalnih površin, na katerih kupcem ponujajo kozmetiko različnih blagovnih znamk, torbice in modne dodatke.

NAMA z novo moderno ponudbo

V NAMO so nove moderne blagovne znamke s celostno ponudbo pripeljali zaradi novih trendov, spremembe želja in potreb kupcev, katerih posledica so nove nakupovalne navade. »Prevetritve ponudbe smo se lotili, ker želimo biti uspešni še naprej. Želimo biti v koraku s časom, zato smo v NAMO, v kateri smo do sedaj ponudbo zagotavljali izključno sami, pripeljali partnerje, s katerimi bomo lahko kupcem ponudili več,« poudarja predsednica uprave Simona Kozjek. Ob tem dodaja, da so prvi odzivi na prenovo zelo pozitivni.

 

Foto:: Mimi Antolovič

Avtorica:

Tjaša Kokalj

Manekenka, model, modna novinarka, blogerka, stilistka in voditeljica resničnostnega šova TOP4 s Tjašo Kokalj

Podeli s prijatelji:
Deli na Facebooku Deli na Twitterju Deli na Pinterestu