Postpraznični detoks
7 Jan 2019

Postpraznični detoks

Enkrat se je moralo zgoditi. Zabav in slavij je konec in prišlo je leto 2019 ter z njim tudi čas, da spet poskrbimo za svoje telo. Pred nami je 10 enostavnih korakov, ki razstrupite svoje telo, da se boste čim prej počutili nazaj v svoji koži.

Enkrat se je moralo zgoditi. Zabav in slavij je konec in prišlo je leto 2019 ter z njim tudi čas, da spet poskrbimo za svoje telo. Pred nami je 10 enostavnih korakov, ki razstrupite svoje telo, da se boste čim prej počutili nazaj v svoji koži.

1. BODITE PREDANI VAŠEMU DETOKS NAČRTU

Vsa tista visoko kalorična hrana, sladkarije in pijača so vaše telo spravili v neravnovestje zaradi česar se počutite brez energije, najverjetneje je tudi vaš prebavni sistem še vedno v 2. prestavi.

Čas je torej, da odplaknete 'kramo', ki se je nabrala v vaših jetrih, saj si tudi vaš sistem zasluži dopust. A morate biti dosledni in predani.

2. KONTROLIRAJTE SVOJE PORCIJE

Pogosto se zgodi, da se želodec ob obilici hrane razširi, zaradi česar imate občutek, da potrebujete vedno več hrane. Zato zmanjšajte porcije, obroke si razporedite skozi dan in kot trik lahko uporabite tudi manjši krožnik, zaradi katerega si boste naložili manj hrane.

3. POZDRAVITE PROTEINE

Zelo je pomembno, da v času vašega detoksa pojeste dovolj proteinov, ker če vaša dieta ni zgrajena iz dovolj velike količine le-teh, začne zalogo jemati iz jeter. Opremite se torej z belim mesom, ribami, jajci in stročnicami.

4. VELIKO PIJTE

Vodo. Če ne pijete veliko, potem niste na razstrupljanju. Dva litra vode na dan bo očistilo vaš sistem in kar naenkrat boste boste boljše volje. S pijtem vode iz sistema odplaknete toksine in celo izboljšate možganske funkcije.

5. HIDRATI

Pazljivo z ogljikovimi hidrati, ali bolje t.i. 'belimi hidrati' kot so bel kruh, testenine ter se raje odločite za krompir, sladki krompir in polnozrnate žitarice, ki vsebujejo veliko vlaknin, vitaminov in mineralov.

6. ZMANJŠAJTE VNOS SOLI

Vsi vedo, da preveč soli lahko vodi v previsok krvni tlak, zato pazljivo pri doziranju, bodite pa tudi previdni pri predelani hrani.

7. JEJTE POGOSTO

To, da ste na detoksu ali dieti, ne pomeni, da ne smete ničesar pojesti, ali da jeste le enkrat na dan. Prej nasprotno. Pet obrokov na dan, trije veliki in dva prigrizka bos bodo rešili pred občutkom lakote.

8. ANTIOKSIDANTI

Paradižnik, grozdje, avokado, brokoli, pesa in vso jagodičevje je bogato z antioksidanti, ki pomagajo pri pomlajevanju celic.

9. ZELIŠČNO

Zamenjajte kavo z zeliščnim čajem, ki je popoln za razstrupljanje (na primer limona in ingver) ter pomaga pri težavah s prebavo. Za zdravo srce pa sta odlična zeleni in beli čaj.

10. 5 NA DAN

Povečajte vnos sadja in zelenjave. To lahko storite tudi s slastnim zelenjavno-sadnim smutijem, ki vas bo oskrbel s potrebnimi vitamini in minerali.

Avtorica:

Tjaša Kokalj

Manekenka, model, modna novinarka, blogerka, stilistka in voditeljica resničnostnega šova TOP4 s Tjašo Kokalj

Podeli s prijatelji:
Deli na Facebooku Deli na Twitterju Deli na Pinterestu