Nega kože poleti ali kako ohraniti poletno zagorelost?
21 Avg 2017

Nega kože poleti ali kako ohraniti poletno zagorelost?

Če želite obdržati zagorelo polt po dopustniških dneh, je vlaženje vaš najboljši prijatelj.

Če želite obdržati zagorelo polt po dopustniških dneh, je vlaženje vaš najboljši prijatelj.

Vlaženje kože dosežemo v 2 korakih:

1. PILING

Privoščite si ga lahko do dvakrat na teden, ampak v blagi obliki in z blago formulo. Telo lahko zdrgnete tudi z grobo rokavico ali trdim milom, da odstranite odmrle celice s kože. Na koncu svojo kožo razvajajte z bogato in hranilno kremo, dobro je tudi kartiejevo maslo ali olje za nego kože kot je na primer arganovo olje.

2. VLAŽILNA KREMA

Obvezna oprema poletja. Izberite bogato kremo, ki vsebuje aktivna antioksidanta - vitamina E in C, ki ustrezata vsem tipom kože. Za vlaženje pa lahko uporabite in izkoristite tudi kremo za po sončenju, ki bo v začeni fazi vašo kožo še pomirila. V kremo lahko zamešate tudi nekaj kapljic kreme za samoporjavitev, ali pa malce korenčkovega olja. Ker je obarvano, bo koži dodalo naraven in zdrav odtenek, betakartonen pa bo poskrbel za dolgotrajnejši učinek zagorelosti.

Z dodatno nego boste poletno zagorelost ohranili nekoliko dlje in hkrati kožo pripravili na hladnejše dni.

Nasveti:

- Pijte veliko vode - koža potrebuje vlago tudi od znotraj. Nahranite torej celice, da se bodo dlje obdržale.
- Bodite nežni - pri tuširanju ne uporabljajte agresivnih mil in kože ne drgnite z brisačo, saj boste tako odstranili povrhnjico in z njo zagorelost.
- Salicilna kislina - izogibajte se pilingom ter sredstvom proti aknam in vraslim dlačicam, ki vsebujejo salicilno kislino, zaradi katere bo koža še hitreje izgubljala zagorelost.
- Korenčkovo olje - za naravno zlat odtenek zagorele polti poskrbi tudi korenčkovo olje, bogato s provitaminom A, poznanim tudi kot beta karoten, ki korenju daje značilno oranžno barvo.
- Vitamini in minerali - poskrbite, da bo dobilo telo dovolj vitaminov in mineralov. Jedilnik obogatite z mediteranskimi jedmi, jejte veliko sadja in zelenjave, predvsem artičoke, jajčevce, špinačo, zeleno ... Na jedilnik uvrstite tudi živila, bogata z beta karotenom - melone, paradižnik, marelice, korenje - in živila, bogata z vitaminom E.

Avtorica:

Tjaša Kokalj

Manekenka, model, modna novinarka, blogerka, stilistka in voditeljica resničnostnega šova TOP4 s Tjašo Kokalj

Podeli s prijatelji:
Deli na Facebooku Deli na Twitterju Deli na Pinterestu

Naša spletna stran uporablja računalniku neredilne piškotke, ki vam omogočajo prijetnejšo izkušnjo.

Več

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Nama d.d.