Nega kože poleti ali kako ohraniti poletno zagorelost?
21 Avg 2017

Nega kože poleti ali kako ohraniti poletno zagorelost?

Če želite obdržati zagorelo polt po dopustniških dneh, je vlaženje vaš najboljši prijatelj.

Če želite obdržati zagorelo polt po dopustniških dneh, je vlaženje vaš najboljši prijatelj.

Vlaženje kože dosežemo v 2 korakih:

1. PILING

Privoščite si ga lahko do dvakrat na teden, ampak v blagi obliki in z blago formulo. Telo lahko zdrgnete tudi z grobo rokavico ali trdim milom, da odstranite odmrle celice s kože. Na koncu svojo kožo razvajajte z bogato in hranilno kremo, dobro je tudi kartiejevo maslo ali olje za nego kože kot je na primer arganovo olje.

2. VLAŽILNA KREMA

Obvezna oprema poletja. Izberite bogato kremo, ki vsebuje aktivna antioksidanta - vitamina E in C, ki ustrezata vsem tipom kože. Za vlaženje pa lahko uporabite in izkoristite tudi kremo za po sončenju, ki bo v začeni fazi vašo kožo še pomirila. V kremo lahko zamešate tudi nekaj kapljic kreme za samoporjavitev, ali pa malce korenčkovega olja. Ker je obarvano, bo koži dodalo naraven in zdrav odtenek, betakartonen pa bo poskrbel za dolgotrajnejši učinek zagorelosti.

Z dodatno nego boste poletno zagorelost ohranili nekoliko dlje in hkrati kožo pripravili na hladnejše dni.

Nasveti:

- Pijte veliko vode - koža potrebuje vlago tudi od znotraj. Nahranite torej celice, da se bodo dlje obdržale.
- Bodite nežni - pri tuširanju ne uporabljajte agresivnih mil in kože ne drgnite z brisačo, saj boste tako odstranili povrhnjico in z njo zagorelost.
- Salicilna kislina - izogibajte se pilingom ter sredstvom proti aknam in vraslim dlačicam, ki vsebujejo salicilno kislino, zaradi katere bo koža še hitreje izgubljala zagorelost.
- Korenčkovo olje - za naravno zlat odtenek zagorele polti poskrbi tudi korenčkovo olje, bogato s provitaminom A, poznanim tudi kot beta karoten, ki korenju daje značilno oranžno barvo.
- Vitamini in minerali - poskrbite, da bo dobilo telo dovolj vitaminov in mineralov. Jedilnik obogatite z mediteranskimi jedmi, jejte veliko sadja in zelenjave, predvsem artičoke, jajčevce, špinačo, zeleno ... Na jedilnik uvrstite tudi živila, bogata z beta karotenom - melone, paradižnik, marelice, korenje - in živila, bogata z vitaminom E.

Avtorica:

Tjaša Kokalj

Manekenka, model, modna novinarka, blogerka, stilistka in voditeljica resničnostnega šova TOP4 s Tjašo Kokalj

Podeli s prijatelji:
Deli na Facebooku Deli na Twitterju Deli na Pinterestu