10 živil za sijočo kožo
7 Avg 2018

10 živil za sijočo kožo

Vsakdo si želi imeti zdravo, čisto in sijočo kožo. Poleg različnih lepotnih izdelkov, ki jih lahko kupimo v trgovini, si lahko do lepe kože pomagamo tudi s hrano. In katera so tista živila, ki so ključ do sijoče kože?

Vsakdo si želi imeti zdravo, čisto in sijočo kožo. Poleg različnih lepotnih izdelkov, ki jih lahko kupimo v trgovini, si lahko do lepe kože pomagamo tudi s hrano. In katera so tista živila, ki so ključ do sijoče kože?

1. OREHOVO OLJE
Blagodejno vpliva na suho kožo, zdravi luskaste ekceme, mozolje, lišaje, celulit in druge kožne težave ter kožo tudi rahlo ščiti pred soncem. Primerno je za nego obraza in telesa, samostojno ali v kombinaciji z drugimi olji. Vsebuje tudi vitamin E, ki je naravni antioksidant in ščiti žile pred staranjem in pokanjem. Če kožo redno mažemo mesec dni, naj bi se obnovile vse tri plasti kože.

2. AVOKADO
Avokado vsebuje ogromno maščobnih kislin, vitamina E in antioksidantov, zato bi moral biti avokado nepogrešljiv pri vseh, ki si želijo lepo in zdravo kožo. Avokadove zdrave maščobe so odlične za zdravje in hidracijo celičnih membran. Ker avokado vsebuje veliko vitamina B, se veliko uporablja v izdelkih za nego kože. Avokado pomaga, če imate kožo, ki je nagnjena k rdečici, pomaga pat udi pri zabuhlem videzu.

Pojeste ga lahko v solati, lahko si iz njega naredite smoothie ali pa si ga pripravite kot prigrizek. Odlično deluje tudi, če si ga nanesete na obraz kot masko.

3. LOSOS
Losos vsebuje ogromno dobrih maščob, vsebuje pa čarobno mešanico beljakovin, vitami B-12, omega-3 in omega-6 maščobne kisline. To pomeni, da vsebuje večino naravnih hranilnih snovi, ki jih potrebujemo za nego kože in sijoče lase.

4. BOROVNICE
Borovnice so polne antioksidantov, ključnih vitaminov in mineralov, zato so ključne pri zdravljenju težav, ki jih imamo s kožo. Tudi sicer je jagodičevje je polno vitamina C, ki odlično deluje na kožo. Vitamini pomagajo graditi kolagenska vlakna, ki zagotavljajo mlajši videz kože. V jagodičevju je tudi veliko antioksidantov, ki pomagajo, če imate vneto kožo. Vsak dan pojete nekaj jagod, borovnic, malin ali pa si iz njih naredite kakšen napitek. Vaša koža vam bo hvaležna.

5. LANENO SEMENE
Laneno seme in laneno olje imata številne blagodejne učinke. Pomagata nahraniti kožo in ji podariti svež, sijoč videz. Zaradi protivnetnega delovanja blažita razdraženost kože, rdečico in vnetja, učinkovito delujeta tudi proti kožnim izpuščajem. Laneno seme kožo navlaži in ji nudi globoko hidratacijo. Poleg tega vsebuje esencialne maščobne kisline in laneno olje, ki naredijo kožo bolj gladko in mehko. Laneno seme ščiti kožo, saj preprečuje njeno izsušitev in staranje.

6. PAPRIKA
Vse paprike (zelene, oranžne, rumene in rdeče) bodo vedno popestrile vaš krožnik, pomagajo pa tudi pri odpravljanju podočnjakov. Karoteonidi (antioksidanti v paprikah) pomagajo tudi pri preprečevanju in zmanjševanju gub.

7. MANGO
Ne samo, da je mango zelo okusen sadež, pomaga tudi pri splošnem videzu kože. Mango vsebuje 80 odstotkov vitamina A, ki ga potrebuješ vsak dan za ohranjevanje lepe in zdrave kože. Zaradi visoke vsebnosti antioksidantov pomaga tudi v boju proti prostim radikalom, kar pomeni, da ne boš opazila prezgodnjega staranja kože. Poleg tega ima tudi zelo malo kalorij, zato je ta sadež super tudi za poletne diete.

8. ŠPINAČA
Vitamin E, ki ga v špinači ne primanjkuje, deluje antioksidativno in zavira proces staranja. Poveča se prekrvavljenost, hkrati pa se okrepijo mišice in živci.

9. PARADIŽNIK
Likopen, karotenoid, ki paradižniku zagotavlja značilno rdečo barvo, je ključen za preprečevanje staranja kože in nastajanja gub, prav tako pa pripomore k obnovi poškodovanih celic.

10. ZELENI ČAJ
Zeleni čaj vsebuje polifenole, antioksidanti, ki se borijo proti vnetjem, in vitamine. Hkrati pa je zeleni čaj seveda idealen za sprostitev po napornem dnevu. To, da smo sproščeni in doživljamo čim manj stresa je ključno za lepo kožo.

Avtorica:

Tjaša Kokalj

Manekenka, model, modna novinarka, blogerka, stilistka in voditeljica resničnostnega šova TOP4 s Tjašo Kokalj

Podeli s prijatelji:
Deli na Facebooku Deli na Twitterju Deli na Pinterestu