Podjetje iz Monze se je v desetletjih preoblikovalo v blagovno znamko, ki je postala merilo za vrhunska gorska vrhnja oblačila ter oblačila za sproščen mestni življenjski slog. V podjetju so mnenja, da je njihov rojstni dan resda častljiv, a je treba napisati še veliko novih modnih zgodb.
Colmarjeva zgodba se je začela pred stotimi leti na obrobju Milana, v Monzi, kjer je bila v tistem obdobju v Evropi skoncentrirana najpomembnejša proizvodnja volnenih kap. Eno izmed njih sta odprla tudi zakonca Mario in Irma Colombo. V 30. letih prejšnjega stoletja se je Colmar prelevil v podjetje, ki je izdelovalo oblačila za različne priložnosti in namene, predvsem pa bombažna delovna oblačila. Preobrat se je zgodil, ko je leta 1932 prišlo do srečanja z Leom Gasperlom, avstrijskim smučarskim rekorderjem, za katerega pri Colmarju oblikujejo prav poseben, za tiste čase futurističen plašč za smučanje. Od takrat je blagovna znamka sodelovala in še vedno sodeluje z različnimi športniki. V 50. letih so pri Colmarju za izdelavo športnega kostuma za italijanskega smučarskega šampiona Zena Colo prvi uporabili nova revolucionarna elastična vlakna. V sedemdesetih je italijanska smučarska reprezentanca postala ena najboljših na svetu in pri Colmarju so v sodelovanju z njimi izdelovali oblačila, ki jih odlikujejo neverjetne tehnološke inovacije.
Tretja generacija v družinskem podjetju Colmar je bila priča novemu fenomenu: leta 1986 je Alberto Tomba postal mednarodna zvezda. V istem obdobju je Debora Compagnoni postala ena od italijanskih smučark z največ zmagami, med drugim je dosegla 16 zmag v svetovnem pokalu. Z njimi je Colmar pridobil mednarodno prepoznavnost, kar je podjetju odprlo vrata na nove trge. V teh letih so se rodila številna kultna oblačila: jakna Bormio, narejena v počastitev svetovnega prvenstva, organiziranega v istoimenskem gorskem mestu, ki je bila izdelana iz več plasti, usnjenih vložkov in snemljivih rokavov.
V 90. letih prejšnjega stoletja se oblikovali jakno Tecnologic, ki je bila del kolekcije, ki je razbila klasiko in na snežne strmine vnesla pop kulturo. V teh zlatih letih se je spremenil tudi logotip blagovne znamke – iz vinjete v napis, ki ga spremljata stilizirana snežinka in nepozaben slogan »V primeru snega«.
Leta, ki so sledila, so utrdila Colmarjevo prisotnost ne le na trgu, temveč tudi ob boku pomembnih smučarskih ekip: leta 2011 so začeli sodelovati s hrvaško smučarsko zvezo in Ivico Kastelićem, ki je tisto leto osvojil skoraj vse, tudi svetovni pokal. Po hrvaški reprezentanci se je podjetju pridružila še francoska smučarska zveza, s katero je leta 2021 po zaslugi Alexisa Pinturaulta in slovenske zveze prišla do drugega svetovnega pokala.
Do leta 2000 so tehnična oblačila postala del vsakdanje rutine, leta 2009 pa je Colmar obudil linijo Originals. Gre za vrnitev zdaj kultnega rdečega in modrega žiga, ki so ga prenehali izdelovati leta 1985, pa tudi za ponovno izdajo kultnih oblačil, ki so tako uspešna, da so privedla do odprtja (do danes) 17 neposrednih vodilnih trgovin v Italiji in Evropi. Z blagovno znamko Colmar Originals so se v zadnjih letih rodila tudi pomembna sodelovanja. Leta 2018 je luč sveta ugledala kolekcija, ustvarjena v sodelovanju s Shaynom Oliverjem, kreativnim direktorjem Hood by Air, ene najzanimivejših podzemnih newyorških blagovnih znamk, ki jo je navdihnila kultura plesnih dvoran.
Podjetje Colmar ima tudi popoln nadzor nad dobavno verigo in proizvodnimi procesi. Vprašanje trajnosti obravnava z zelo skrbnim upravljanjem tujih dobaviteljev in podizvajalcev, s katerimi so vzpostavljeni neposredni odnosi. Rezultat je natančno poznavanje celotne proizvodne dinamike, od tkanine do oblačila, kar omogoča stalno spremljanje ne le standardov kakovosti, temveč tudi skladnosti z etičnimi pravili, ki so že od nekdaj duša podjetja.
S klikom na sliko izdelka boste preusmerjeni v spletno trgovino, kjer izdelek lahko tudi kupite, v kolikor je na zalogi. V članku so prikazane polne cene, brez popustov.

299,99 €

109,99 €

249,99 €

379,99 €
–
Naslovna fotografija: Colmar
Lektorirala: Mojca Zemljak
V kolikor izdelkov ni na voljo v spletni trgovini, nas obiščite v veleblagovnici Nama ali nam pišite na spletna.prodaja@nama.si in potrudili se bomo ustreči vašim željam.