150 let znamke Shiseido

Že 150 let je Shiseido predan odkrivanju najboljšega za kožo iz pod rok znanstvenih dognanj, podkrepljenega z vrhunsko tehnologijo in neprimerljivo čutnostjo za poudarjanje vaše notranje in zunanje lepote.

Shiseidov cilj je strankam zagotoviti najboljše v smislu učinkovitosti in varnosti, saj je resnično navdihnjen z naravo in močno zavezan zmanjšanju vpliva na okolje.
Danes želi proslaviti vašo pravo lepoto, lepoto, zaradi katere se počutite samozavestni, obogateni in živi.

OD VČERAJ DO DANES
Trije zlogi skupaj s tremi vrednotami, ki bolj kot kadar koli prej prežemajo podjetje, ki ga je leta 1872 ustanovil Arinobu Fukuhara. Od prve japonske lekarne v okrožju Ginza v Tokiju, do izdelave zobne paste na Japonskem, osmih centrov za raziskave in razvoj po svetu in pionirske formule … kozmetična hiša Shiseido je vedno uporabljala edinstven pristop v raziskovanju, ustvarjala nasprotja in dvojnost kot živo silo. Ta filozofija, znana kot “Dynamic Harmony”, temelji na 5 kontrastnih in obenem komplementarnih vrednotah: znotraj in zunaj, funkcionalnost in japonska kakovost, znanost in ustvarjalnost, vrhunskost in trajnost, individualno in univerzalno.

資 “SHI” = Vir

生 “SEI” = Življenje

堂 “DO” = Hiša


Naslovna fotografija: Shiseido
Lektorirala: Melanija K. Matoh

V kolikor izdelkov ni na voljo v spletni trgovini, nas obiščite v veleblagovnici Nama ali nam pišite na spletna.prodaja@nama.si in potrudili se bomo ustreči vašim željam.

Aktualno