Lancôme: Od sreče do lepote je le korak

Zgodba o uspehu La Vie est Belle, ki presega notranjo dišavo, se rodi v najlepšem prepričanju, ki ga Lancôme deli s svetom: življenje je lepo. Po desetih letih, ko praznujemo obletnico svoje ikonične dišave, si bomo vzeli trenutek za razmislek, kaj to pomeni danes. Kaj nas dela srečne in kaj nam preprečuje, da bi občutili zadovoljstvo?

Leta 2022 to obletnico obeležujemo tudi z začetkom novega obdobja za Lancôme kot hišo dišav. Prvikrat je mogoče stekleničko ponovno napolniti z našo ikonično dišavo.

IPSOS je za Lancôme izvedel raziskavo z naslovom Stanje sreče v letu 2022

Od njene kreacije leta 2012 uspeh ikonične dišave Lancôme temelji na sodobnem pogledu na srečo. To je v skladu z edinstveno dediščino Armanda Petitjeana, ustanovitelja hiše, ki se je vedno zanašal na natančno opazovanje časa, v katerem je živel, da je tako ponudil kreacije, ki so bile v skladu s tedanjim časom. Za obeležitev 10. obletnice dišave La Vie est Belle in njene nove oglaševalske kampanje je Lancôme popeljal to vizijo še dlje, saj je inštitutu za javnomnenjske raziskave IPSOS naročil izvedbo obsežne študije o sreči. Študija, ki je bila izvedena na reprezentativnem vzorcu 1000 ljudi, starejših od 16 let, v sedmih evropskih državah (Francija, Italija, Španija, Združeno kraljestvo in Nemčija) in v Ameriki (Združene države Amerike in Brazilija), je podjetju Lancôme omogočila posodobitev sporočila svoje dišave s tremi večjimi odkritji.

Biti srečen tukaj in zdaj: lažje reči kot storiti. Štirje od desetih vprašanih so v preteklem tednu dejali ali menili, da je življenje lepo, tretjina pa jih je rekla, da so bili na splošno srečni. Skoraj polovica vprašanih pa meni, da ne morejo dovolj uživati v sedanjosti, tako da mnogi menijo, da je najsrečnejše obdobje njihovega življenja za njimi. V nasprotju s to nostalgijo je Lancômovo sporočilo »Sreča je le en korak stran. Vse, kar morate storiti, je narediti ta korak«, ki vse vabi, da v polnosti izkoristijo takojšnjo srečo, ki jo nudi sedanjost.

2022: La Vie Est Belle jutri. Konkretni koraki danes za srečnejšo prihodnost

Omogočeno ponovno polnjenje in preoblikovana sestava z več obnovljivimi sestavinami: La Vie est Belle simbolizira Lancômov trajnosten razkošen pristop in razkriva novo različico z ekološko zasnovo, ki omogoča ponovno polnjenje.

Skrbno in inovativno delo na surovinah za parfum je omogočilo uporabo sestavin iz trajnostnih virov. Na primer, eterično olje pačulija v dišavi La Vie est Belle izvira iz trajnostnega vira na Baliju. Alkohol rastlinskega izvora prihaja iz Francije. Dišava La Vie est Belle je vse do bistva svoje formule v skladu z zavezami blagovne znamke, saj si prizadeva za večje spoštovanje biotske raznovrstnosti in okolja.

Lancômova prizadevanja so se osredotočila tudi na stekleničko, za katero je podjetje znižalo težo stekla za 13 %, ne da bi spremenilo njen ikonični videz. Vsako leto se bo pri milijonu stekleničk prihranilo 223 ton stekla. S podobnim prizadevanjem za zmanjšanje okoljskega odtisa zunanje embalaže bo podjetje letno prihranilo 15 ton kartona. Slavno stekleničko »kristalni nasmeh« je mogoče reciklirati in ponovno napolniti. Ta preprosta in očitna gesta, ki na konkreten in vsakdanji način vključuje oboževalke dišave La Vie est Belle, bo omogočila prihranek 50 % stekla, 46 % kartona, 46 % plastike in 66 % kovine.*

Nenazadnje pa so preoblikovani tudi pokrovček in »krila« stekleničke. Izdelani so iz razkošnejših in trpežnejših materialov ter izžarevajo intenzivnejši sijaj kot kdaj koli prej.

*Prihranek pri 50-mililitrski steklenički za ponovno polnjenje v povezavi s 100-mililitrsko stekleničko za ponovno polnjenje v primerjavi s tremi 50-mililitrskimi stekleničkami, ki jih ni mogoče ponovno napolniti.

Perunika, nota izjemnosti

Perunika, srce in duša dišave La Vie est Belle, je ena najbolj cenjenih sestavin parfumov zahvaljujoč svojim izjemnim olfaktornim kvalitetam. Francoska perunika iris pallida concrete, pridelana za Lancôme, v trdnejši obliki razvije svoje cvetne in lesne note v bolj pudraste aldehidne in vijolične odtenke. Ta olfaktorna kompleksnost je rezultat izjemne poti od polja do ustvarjalnega laboratorija.

Cvetovi perunike hranijo svoje najdragocenejše vonjave pod zemljo v koreninicah, horizontalnih steblih, ki se razvijejo iz korenin. Za njihov zajem je potrebna potrpežljivost, saj lahko koreninice poberemo šele 2 do 3 leta po sajenju. Shranjene se sušijo še 3 do 4 leta, da v celoti sprostijo svoj značilni vonj.

Julia. In sreča se je nasmehnila.

Julia Roberts je več kot le obraz ikonične dišave Lancôme. V celoti jo uteleša, vodijo pa jo iste vrednote te spodbude za srečo.

Odmev dišave La Vie est Belle s svojo muzo seže še dlje.
Pristna in iskrena Julia Roberts je svojo kariero zgradila v skladu s svojimi standardi. Julia Roberts je odlična igralka, zadovoljna mati in predana filantropinja, ki skrbi za svojo srečo in srečo drugih. Od leta 2010 sodeluje s hišo Lancôme, to sodelovanje pa vse prej našteto še spodbuja.

Od sreče do lepote je le korak. To prepričanje, ki podjetje Lancôme vodi že od njegovih začetkov, je sprejela tudi Julia Roberts. Instiktivno. »Resnično verjamem, da je ključ do lepote biti srečen v življenju. Menim, da je to najbolj očitno pri vseh nas: če vam je všeč ali ne, na obrazu, v svojem pogledu in svojem vedenju nosite svoje življenje. Menim, da je to ključ do sreče. Dejansko čar nasmeha deluje le, če odraža iskreno srečo. La Vie Est Belle in njena muza to dokazujeta vsak dan.«


Naslovna fotografija: Lancôme
Lektorirala: Melanija K. Matoh

V kolikor izdelkov ni na voljo v spletni trgovini, nas obiščite v veleblagovnici Nama ali nam pišite na spletna.prodaja@nama.si in potrudili se bomo ustreči vašim željam.

Aktualno