Veleblagovnica NAMA svojim zvestim kupcem, imetnikom kartice NAMA, ob nakupu nad 50 €, nudi brezplačno parkiranje (do 2 uri) v Parkirni hiši Šubičeva.

Namine izložbe

Petek, 3. junij 2016

Moda v mestu

Na najbolj znanem vogalu se je zgodilo že marsikaj. Vsakdo ima svojo zgodbo, ki se je začela z »dobiva se pred Namo«. In vendar je to tudi zgodba vseh meščanov in obiskovalcev Ljubljane od leta 1946. Izložbe najbolj znane veleblagovnice nas namreč že 70 let vabijo novim trendom naproti, hkrati pa zrcalijo tudi velike spremembe na lepše v mestu. Tako vpeta v središče se je Nama odločila, da se to pomlad pokloni samosvojemu slogu. H kreativnemu oblikovanju izložb je zato povabila urednike in stiliste iz modnih časopisov, oblikovalke ter tudi blogerki.

Najbolj znana sedemdesetletna Ljubljančanka

Leta 1946 je bila Ljubljana sodobno mesto. Po njej so švigali tramvaji, ulice pa so bile živahne in polne ljudi, ki so si želeli privoščiti nekaj več. Kako Ljubljančani nakupujemo, se je za vedno spremenilo, ko so svoja vrata sredi štiridesetih let prejšnjega stoletja odprle prve trgovine Nama.

Od takrat naprej si lahko v Ljubljani končno dobil vse tisto, kar se je nosilo od Beograda do Pariza. S skrbno izbranim naborom oblačil pa tudi izdelkov za dom, elektronskih aparatov in vrhunske kozmetike je Nama že sedemdeset let sinonim za dober nakup.

Pričeske in brki so se med tem spreminjali ter se znova vračali v modo, a nekatere stvari so večne – prijazno in podkovano prodajno osebje, police, polne odličnih idej za udobno življenje, ter prijetni mestni vrvež.

Vedno prva dama

Bila je prva stavba z neonskim napisom na pročelju. V njej so se Ljubljančani prvič peljali s tekočimi stopnicami. Križišče, na katerega gleda, je bilo eno prvih, opremljenih s semaforjem. Vmes je Slovenska cesta, ki teče mimo Name, zamenjala že mnogo imen. Pred kratkim pa je naredila še en, mestu prijazen korak in se zaprla za avtomobilski promet. Skupaj z mestom in njenimi prebivalci se spreminja vsem najbližja Nama, ki ima svojo prodajalno tudi na spletu.

Namine izložbe presenečajo

Zaradi dveh privilegijev – lokacije, ki je zagotovo ena najlepših v Ljubljani, in dolgoletne tradicije – je veleblagovnica Nama svoje izložbe vedno razumela kot odlično priložnost za povabilo na lepše. Tako se za steklenimi površinami vedno dogaja kaj zanimivega. Bili so že Lipicanci in Opera, stalo je češnjevo drevo, visele so kopalke, za tradicionalne gospodinjske dneve pa so bile glavne zvezde lepe in praktične stvari za dom. So pa izložbe tudi znanilke novih sezon in svežih modnih trendov, ki bodo kmalu zaživeli na ulicah.

To pomlad je koncept izložb nadvse ambiciozen, saj časti individualni oblačilni slog, ki ne sledi slepo modnim trendom, ampak jih pametno vključuje med klasične kose. Da bi bile izložbe resnično sveže, je veleblagovnica Nama k sodelovanju povabila kar devet modnih strokovnjakov, ki so med globalnimi in domačimi znamkami ponudili odlične predloge in kose, ki jih boste nosili še mnogo sezon.

Kot bi vašo garderobo sestavili stilisti

Veleblagovnica Nama je devetim modnim strokovnjakom dala priložnost, da v Namini izložbi pokažejo svojo modno vizijo sezone pomlad-poletje 2016.

Izbrala je vrhunske stiliste in oblikovalce, ki so del prestižnih revij in dogodkov ter častijo občutek za osebni slog: modne oblikovalke Urško Draž, Sanjo Grcić in Majo Štamol, urednico mode Petro Windschnurer, urednika Teo Hegeduš in Aleša Čakša, stilistko Metko Albreht ter blogerki in stilistki Barbaro Žgalin in Tjašo Kokalj Jerala.

Pozornost do detajlov in večnamenskost garderobe sta glavni značilnosti, ki sta jih vodili pri oblikovanju idej za modo v službi, na ulici ali ob koktajlu. Zagotovo najdete svojo najljubšo.

Nama in 9 modnih zgodb za pomlad

Ljubljanska veleblagovnica je k oblikovanju svojih izložb skupaj s hišno vodjo aranžiranja Aljo Dermastja prvič povabila kar devet modnih strokovnjakov. Iz oblačil in dodatkov globalnih ter domačih blagovnih znamk so ustvarili vsak svojo modno zgodbo. Družbo jim delajo lepo oblikovani izdelki, stajlingi pa med seboj ločujejo sodobne dekorativne tapete Interstille, ki rišejo zanimive kulise in popestrijo vsak prostor. Kdo vam bo v navdih?

ALEŠ ČAKŠ, odgovorni urednik časopisa Finance TRENDI in časopisa za moške ON, je ostal zvest svojemu slogu ter ponudil svežo različico moške sproščeno-poslovne mode.

»Ne ozirajte se na hipne modne trende, iznajdite (samo) svoj slog!«

Stajling urednice revij Gloss in Nama Magazina TEE HEGEDUŠ je kot nalašč za romantične prebivalke metropole, ki z ljubkimi dodatki lahko zavijejo, kamorkoli se jim zahoče.

»Moda brez osebnega sloga je kot bombonjera brez čokoladic.«

BARBARA ŽGALIN, stilistka in blogerka portala CDBstyle.com, združuje urbano z elegantnim ter pokaže, kako so lahko tudi udobni sandali pravi modni kos sezone.

»Vedno izrazite svoje mnenje. Tudi z oblačili.«

METKA ALBREHT je izhajala iz preproste ideje, lepote tega, ko zjutraj odprete okno in takoj veste, da bo sonce.

»Nujen kos sezone? Ne pozabite na klobuk!«

Priljubljena Namina blogerka in stilistka TJAŠA KOKALJ JERALA je kot top kos pomladi izbrala plisirane široke hlače. 

»Ne bojte se kombinirati različnih vzorcev, saj tako nastanejo razgibani stajlingi.«

SANJA GRCIĆ, stilistka Televizije Slovenija, lastnica blagovne znamke Firma by Sanja ter predsednica Društva SOTO, pravi, naj se skozi urbano džunglo sprehodimo kot dame ali kot bojevnice, vedno pripravljene. Ideja o več mini torbicah je še posebej posrečena.

»Must have tega poletja: bomber jakna s potiski narave in mini torbica za pas.«

Modna oblikovalka URŠKA DRAŽ je svoj Namin kotiček napolnila s čudovitimi lahkimi pleteninami, ki so odlična ideja tudi kot samosvoja večerna toaleta.

»Pletenine so na koži tako prijetne tudi pomladi.«

MAJA ŠTAMOL, modna oblikovalka, zase pravi, da zaspi in se zbudi z mislijo na obleke. Njena čudovita sodobna različica poročne obleke v izložbi Name je res kot iz sanj.

»Moda je zame priložnost za izražanje kreativnosti.«

Zgodba modne urednice Elle PETRE WINDSCHNURER temelji na preverjeni črno-beli klasiki, ki pa jih za poletje razburka poblisk premišljenega detajla.

»V precej izčiščen, minimalističen slog za piko na i vključite delikatno čipkasto perilo.«

 

Foto: Katja Kodba

Naša spletna stran uporablja računalniku neredilne piškotke, ki vam omogočajo prijetnejšo izkušnjo.

Več

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Nama d.d.